Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dere menn... kan dere ha sex med en kjæreste for så å dumpe henne ?

Anbefalte innlegg

Dere menn.. kan dere ha sex med en kjæreste for så å dumpe henne og ignorere henne uten en diskusjon? Er det stor fare for å oppleve det igjen? Har dere gjort det før? Altså er sjansen stor for å oppleve det? I Hope not :)

Endret av LineMalen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere menn.. kan dere ha sex med en kjæreste for så å dumpe henne og ignorere henne uten en diskusjon? Er det stor fare for å oppleve det igjen? Har dere gjort det før? Altså er sjansen stor for å oppleve det? I Hope not :)

Er noen menn som gjør det ja, men finnes jo gode menn der ute som absolutt ikke vil gjøre det på den måten. Han karen hørtes veldig umoden ut ihvertfall :hmm: Så ikke vær bekymra

Anonymous poster hash: 3cd0c...d94

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er noen menn som gjør det ja, men finnes jo gode menn der ute som absolutt ikke vil gjøre det på den måten. Han karen hørtes veldig umoden ut ihvertfall :hmm: Så ikke vær bekymra

Anonymous poster hash: 3cd0c...d94

Ja for jeg er så redd for å oppleve det igjen. Er redd for å ha sex pga det. Men det sier jo mer om den som oppfører seg sånn enn hva det gjør om meg. Får forsøke å få det ut av hodet og tenke positivt om andre menn selv om den personen var sånn. 

Lenke til kommentar

Kan vel gjøre det ja. Alle liker sex, sex er digg. Og man har nok bestemt seg for å dumpe en lenge før sexen oppstår om situasjonen er som du beskriver.

Det er ialefall veldig sårt å oppleve det, men det forteller mer om vedkommende enn den som blir dumpet. Den burde tenkt seg litt lenger om enn å være så barnslig å ha sex for så å ignorere. Det er ihvertfall ikke en god kompis som gjør det. :)

Er nok mange menn med den holdningen som jeg har og. Får tenke sånn. 

Er nok ikke uten grunn for at en fyr som kjente han advarte meg mot han. Han fortalte meg etterpå at : "nå ser du hva som hendte siden du ikke lyttet på meg. Jeg og andre venner av meg var fullt klar over at du kom til å bli behandlet slik." og det var nok sannhet i de ordene. 

Alle er nok ikke slik. Jeg får håpe sånn. Det er de som oppfører seg sånn det er noe galt med etter min mening. 

Endret av LineMalen
Lenke til kommentar

Ja for jeg er så redd for å oppleve det igjen. Er redd for å ha sex pga det.

Sex er ikke det samme som det var før. Vi står fortsatt mellom to stoler, tenker jeg. Det har blitt mindre og mindre uvanlig med random sex og når er det vel kommet dit at det blir mer og mer vanlig.

Jeg har ikke noe imot random sex, men det gir ikke meg noe nå lenger. Synes dog at samfunnet kan være litt "horete" og se "lett" på mange ting som ofte er mer enn man tror (for den andre parten).

Du må bare vite hva du går til og tilpasse dine forventninger etter hvordan du tolker personen. Du kan brenne deg fordi det er mange flinke skuespillere, men den som ikke deltar vinner heller ikke.

Du må velge mellom to onder, satse og kanskje ha sex uten å få noe tilbake eller "grave deg ned".

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja for jeg er så redd for å oppleve det igjen. Er redd for å ha sex pga det.

Sex er ikke det samme som det var før. Vi står fortsatt mellom to stoler, tenker jeg. Det har blitt mindre og mindre uvanlig med random sex og når er det vel kommet dit at det blir mer og mer vanlig.

Jeg har ikke noe imot random sex, men det gir ikke meg noe nå lenger. Synes dog at samfunnet kan være litt "horete" og se "lett" på mange ting som ofte er mer enn man tror (for den andre parten).

Du må bare vite hva du går til og tilpasse dine forventninger etter hvordan du tolker personen. Du kan brenne deg fordi det er mange flinke skuespillere, men den som ikke deltar vinner heller ikke.

Du må velge mellom to onder, satse og kanskje ha sex uten å få noe tilbake eller "grave deg ned".

Jeg er full av kjærlighet, og ser for mye romantiske kjærlighetsfilmer, og ligger for mye kjærlighet i alt jeg gjør, så det er nok det som er mitt problem. Bli kaldere! ;). Ta en skit for å være en skit og ikke mer ;) haha

Endret av LineMalen
Lenke til kommentar

Kan vel gjøre det ja. Alle liker sex, sex er digg. Og man har nok bestemt seg for å dumpe en lenge før sexen oppstår om situasjonen er som du beskriver.

Det er ialefall veldig sårt å oppleve det, men det forteller mer om vedkommende enn den som blir dumpet. Den burde tenkt seg litt lenger om enn å være så barnslig å ha sex for så å ignorere. Det er ihvertfall ikke en god kompis som gjør det. :)

Er nok ikke uten grunn for at en fyr som kjente han advarte meg mot han. Han fortalte meg etterpå at : "nå ser du hva som hendte siden du ikke lyttet på meg. Jeg og andre venner av meg var fullt klar over at du kom til å bli behandlet slik." og det var nok sannhet i de ordene. 

Alle er nok ikke slik. Jeg får håpe sånn. Det er de som oppfører seg sånn det er noe galt med etter min mening.

Så si det til han da, ikke meg din konfliktsky kjerring.

Lenke til kommentar

Så si det til han da, ikke meg din konfliktsky kjerring.

Han vet om det. Men han skiter i alt sammen. Han kunne faktisk ha spart seg for å følge meg til bussen etter at vi hadde sex siste gangen ;). Siden han brydde seg så lite så kunne jeg ønske at han viste det med å ikke gjøre det. Mennesker er rare....

Vil informere mine holdninger og verdier dersom jeg treffer en ny mann engang. Vet at mange ikke ligger noe i sex i disse dager. Jeg ligger mye i sex. Så folk er nok ulike. 

Kanskje man bør være kjølig til det. Det er gjerne en løsning. En sak er sikker : man er sin egen lykke ;) hehe. 

Endret av LineMalen
Lenke til kommentar

Jeg er full av kjærlighet, og ser for mye romantiske kjærlighetsfilmer, og ligger for mye kjærlighet i alt jeg gjør, så det er nok det som er mitt problem. Bli kaldere! ;). Ta en skit for å være en skit og ikke mer ;) haha

Bli kaldere er ikke en god ting. Å se litt anerledes på sex/ forhold enn du gjør nå er ikke nødvendigvis å bli kaldere. Du må bare være mer åpen og "forståelsesfull" for hvordan samfunnet er i dag og at det er forskjell på folk. Noen liker potet andre liker å knulle flest mulig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Han vet om det. Men han skiter i alt sammen. Han kunne faktisk ha spart seg for å følge meg til bussen etter at vi hadde sex siste gangen ;). Siden han brydde seg så lite så kunne jeg ønske at han viste det med å ikke gjøre det. Mennesker er rare....

Vil informere mine holdninger og verdier dersom jeg treffer en ny mann engang. Vet at mange ikke ligger noe i sex i disse dager. Jeg ligger mye i sex. Så folk er nok ulike. 

Kanskje man bør være kjølig til det. Det er gjerne en løsning. En sak er sikker : man er sin egen lykke ;) hehe.

Du kunne jo alltids sagt han kunne spart seg og gått til bussen selv da.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bli kaldere er ikke en god ting. Å se litt anerledes på sex/ forhold enn du gjør nå er ikke nødvendigvis å bli kaldere. Du må bare være mer åpen og "forståelsesfull" for hvordan samfunnet er i dag og at det er forskjell på folk. Noen liker potet andre liker å knulle flest mulig.

Jepp jepp.... jeg er blitt kaldere og ganske så avvisende type. Vet at det ikke er en bra ting. 

Lenke til kommentar

Du kunne jo alltids sagt han kunne spart seg og gått til bussen selv da.

Han dumpet meg ikke før jeg hadde kommet hjem via melding. Men okey: jeg har aldri fått sagt det til han. Men han kunne faktisk spart seg til å gå til bussen når han ikke brydde seg om mine følelser i det hele tatt. 

Jepp, men skjedd er skjedd. Og selv om samfunnet er blitt et nytt samfunn der mange har sex med flere, så mener jeg at man skal verdsette seg selv så høyt at man skal passe på seg selv for å gripe fatt i slike situasjoner på riktig måte. Beste er å ikke gi de muligheten til å dumpe. Være avvisende hele veien men hva hjelper det? hehe.... 

Men greit å vite: det er slik samfunnet er i dag. Folk ser ikke på det med sex på den måten som man gjorde før. De ligger lettere rundt i dag, og legger ikke så mye i sex. Er bare å se på det sånn. En dag var det meg, og neste dag neste, og neste en annen.. sånn kan det være for mange i dag. Jeg synes det er tragisk, men kjøler meg ned på det området og er klar over at det er slik noen er ;) 

Endret av LineMalen
Lenke til kommentar

At noen dumper deg betyr ikke at de ikke bryr seg om deg, eller dine følelser. Voks opp.

Men at de gjør det rett etter at vi har hatt sex? 

Enig i akkurat den når det gjelder generellt:  jeg har møtt faktisk menn som jeg har dumpet selv. Men det betyr ikke at jeg ikke bryr meg om de. Men jeg ville ikke behandlet noen som han behandlet meg uansett. 

Men jeg fortsetter å være litt avvisende og kald type. Ikke kald i negativ forstand. Jeg er snill. Men jeg forsøker å ikke tro for bra om noe. Det er vel det lureste. Og lurt å ikke ligge så mye i sex. For da blir man bare skuffet dersom han i neste øyeblikket er gone og ignorerer. 

Endret av LineMalen
Lenke til kommentar

Jeg har vekslet på å ha sex før jeg dumper damer. Jeg ser ikke hvordan sex i seg selv er problematisk bare fordi jeg skal dumpe henne etterpå. Men om jeg kutter henne helt ut avhenger av helt andre ting. Om jeg allerede hater henne av en eller annen grunn ville jeg ikke hatt sex med henne først. Det hadde holdt i lange baner å sende en tekstmelding.

Jeg har også hatt sex med den samme dama jeg har dumpa umiddelbart etter at jeg har dumpet henne. Det varierer så klart etter hvilken relasjon det er oss imellom.

Men jeg har aldri gjort nøyaktig det som skjedde med deg. Og jeg har heller aldri slått ei dame, slik du også har sagt at skjedde med denne fyren.

In other news: Du lager mange tråder om dette. Du er åpenbart frustrert, men dette bør du slutte med. Det er lenge siden han dumpa deg. Og det hjelper ikke å gnåle om det i annenhver kommentar du poster. Jo mer du tenker på ham, desto mer tenker du på ham... Ser du?

Lenke til kommentar

Enig. Jeg har hatt en traumatisk opplevelse i den kontakten men beste er å forsøke å ignorere det og tenke at alt bare kan bli bedre. Jeg må slutte å tenke på det. Best sånn. Og leve videre. En ny mann gjør nok ikke det samme. Det skal litt til. Men lurt å være obs på signaler. Det fins flere crazy people. Men de fleste er mer normale enn dette. En mann er ikke lik alle andre heldigvis !!!.

Trodde før at menn kunne slå av kjærlighet men nei nå vil jeg ikke ha en mann som slår.

Endret av LineMalen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...