Sirlee19 Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Hei. Jeg skal til å kjøpe meg en ny laptop siden den gamle ikke kunne bli reparert. Klarer da ikke bestemme meg om jeg skal kjøpe på nett eller i en fysisk butikk. Eneste grunnen til at jeg vurderer fysisk butikk er for retten til lånepc ved reparasjon over en uke. Dette er fordi jeg er student og kan ikke gå lange perioder uten pc. Den laptopen jeg har sett på er på expert, men lest så mange skrekkhistorier om den butikken. Noen tanker? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 De lever i alle fall ikke opp til navnet sitt... Lenke til kommentar
Rasjonelt Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Hei. Jeg skal til å kjøpe meg en ny laptop siden den gamle ikke kunne bli reparert. Klarer da ikke bestemme meg om jeg skal kjøpe på nett eller i en fysisk butikk. Eneste grunnen til at jeg vurderer fysisk butikk er for retten til lånepc ved reparasjon over en uke. Dette er fordi jeg er student og kan ikke gå lange perioder uten pc. Den laptopen jeg har sett på er på expert, men lest så mange skrekkhistorier om den butikken. Noen tanker? Kjøp laptop hos en leverandør som tilbyr service neste arbeidsdag. Det er beste løsning for folk som er avhengige av at den alltid virker. Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Angrerett gjelder kun fra nett, Kjøper du i butikk, så blir det værre. Så nett>butikk anytime Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå