Gå til innhold

Kjøp av ny gaminglaptop - på nett eller fysisk butikk

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal til å kjøpe meg en ny laptop siden den gamle ikke kunne bli reparert. Klarer da ikke bestemme meg om jeg skal kjøpe på nett eller i en fysisk butikk. Eneste grunnen til at jeg vurderer fysisk butikk er for retten til lånepc ved reparasjon over en uke. Dette er fordi jeg er student og kan ikke gå lange perioder uten pc. Den laptopen jeg har sett på er på expert, men lest så mange skrekkhistorier om den butikken. Noen tanker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg skal til å kjøpe meg en ny laptop siden den gamle ikke kunne bli reparert. Klarer da ikke bestemme meg om jeg skal kjøpe på nett eller i en fysisk butikk. Eneste grunnen til at jeg vurderer fysisk butikk er for retten til lånepc ved reparasjon over en uke. Dette er fordi jeg er student og kan ikke gå lange perioder uten pc. Den laptopen jeg har sett på er på expert, men lest så mange skrekkhistorier om den butikken. Noen tanker?

Kjøp laptop hos en leverandør som tilbyr service neste arbeidsdag. Det er beste løsning for folk som er avhengige av at den alltid virker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...