Morgens Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Hvis man skal kjøre fra Arendal til Sarpsborg, bør man ta ferje eller kjøre tunellen? Tid er viktigere enn penger, en kort pause på båten er helt OK. gOOGLE GIR INGEN SVAR. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Ferge Horten - Moss Tunnelen er stengt halvparten av tiden, og pga at veien går igjennom et boligfelt med 40 sone på Drammensiden, så er den bare marginalt kjappere enn å kjøre gjennom Oslo, med mindre det er i rushen Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 6. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2016 Takk, men hvor mye sparer man i tid? Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 (endret) Tja, 20-45min? År og dag siden jeg kjørte Drøbakstunnelen, men iflg google er det noe rundt der, dog så kan det være lengre ventetid på ferga på denne tiden. Endret 6. juli 2016 av trollhatt 1 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 6. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2016 OK, jeg har aldri tenkt på ferja før nå. Det er vel en god anledning for en liten pause. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Ca. 20 minutter, om du kommer direkte inn på ferja 1 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 28. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2016 EDIT: Glem det, for oss tok det minst 1 time lenger. I tillegg ble jeg tatt i tollen. Lenke til kommentar
3irik Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 (endret) I tollen mellom horten og moss? O.o Tok du svenskeferja? Endret 4. august 2016 av 3irik Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 4. august 2016 Forfatter Del Skrevet 4. august 2016 Harryland like utenfor Sarpsborg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå