Gå til innhold

Tysk politiker ble voldtatt av migranter - skyldte på tyske menn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo helt sammenlignbart.

Det er mange ulikheter. Quisling fikk en mye kraftigere reaksjon (mye fordi han tapte, riktignok), for en mye mer alvorlig sak, i en mye mer brutal tid. Likheten er at ingen av de er særlig representative for den gruppen de blir sammenlignet med.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Igjen, hva ønsket du å videreformidle geita?

At det finnes politikere der ute som har interessante meninger om saker som feks voldtekt og overgrep, rett over grensa.

Kan du være mer konkret? Hva var hensikten din med å vise til denne meningen i akkurat denne tråden?

Lenke til kommentar

At det finnes politikere der ute som har interessante meninger om saker som feks voldtekt og overgrep, rett over grensa.

Kan du være mer konkret? Hva var hensikten din med å vise til denne meningen i akkurat denne tråden?

Herre gud, er dette et avhør?

• Liker 5
Lenke til kommentar

Tja, med tanke på at trådstarter nevnte en annen venstrevridd politiker som også har et interessant syn på migranter og voldtekt/overgrep så kunne jeg alltids bistå med å kaste lys på andre venstrevidde politikere som deler det synet.

Tråden/tema passet liksom greit.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Herre gud, er dette et avhør?

Nei, men jeg ønsker faktisk å høre et litt mer utfyllende svar fra ham , spesielt når jeg har på følelsen at jeg kanskje tolker ham helt feil. Relevansen for min del er at jeg har gjort meg opp et bilde av vedkommende og at han faktisk kan gjøre noe med det (kanskje tar jeg helt feil ) om han faktisk velger å gi meg et klart svar , ønsker han ikke det så får det nå bare bli sånn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aj7hPT

Syns det er mer trist at det blir en større vekt på hvem personen ble voldtatt av og personens opprinnelse og ikke den som ble voldtatt, den som voldtar skal få straffen gjerningspersonen fortjener.

Lenke til kommentar

Det viser jo hvor viktig agendaen er for noen når de presterer å feilrapportere kriminalitet gjort mot dem selv. Agendaen er viktigere enn sannheten. Bra hun ikke er journalist :)

Hun returnerte til politiet for å fortelle sannheten noen timer senere. Klart, det var helt feil å lyve, men personlig vil jeg ikke rette for kraftig kritikk mot noen som nettopp har blitt utsatt for noe så alvorlig som en voldtekt. Det kan gå ut over psyken og rasjonaliseringsevnen til de sterkeste, vil jeg tro.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Tja, med tanke på at trådstarter nevnte en annen venstrevridd politiker som også har et interessant syn på migranter og voldtekt/overgrep så kunne jeg alltids bistå med å kaste lys på andre venstrevidde politikere som deler det synet.

Tråden/tema passet liksom greit.

Den forstår jeg.

Det var på ingen måte akkurat en gjennomtenkt synspunkt hun valgte å dele offentlig , nå tror jeg ikke at flesteparten av svenske politikere tenker sånn da det ikke er bra å "forsvare" på noen måte at en person begår et overgrep.

Personlig tror jeg at vi burde alle være langt flinkere til å sørge for at alle som kommer til vårt land får ganske så klart hvilke spilleregler som gjelder i landet vårt , jeg er personlig imot at religion skal få lov til å diktere hvordan et individ skal kle seg , men et individ kan gjerne ta dette valget selv når det er i myndig alder.

Med andre ord, la barn være barn til de er myndige og selv finner ut om de ønsker å delta i en konkret religion eller ikke. Det bør også være lovfestet at religion ikke skal være et skille mellom individer og at om du er Kristen ( eller annen tro ) kan du gjerne gifte deg med en ateist (annen tro )og heller ikke tvinge ham til å tro på det du tror på.

Jeg har derimot forståelse for at ikke alle kan lære seg språket vårt i voksen alder , men samtlige individer bør prøve å mestre så mye de kan akkurat der , delta på undervisning og ikke minst vise at de forstår reglene til samfunnet vi tross alt lever i og ønsker å følge disse.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Har du en relevant kommentar til Geita_ sitt første innlegg?

Kanskje, hvis han avklarer hva han faktisk mener. Slik det er nå karakteriserer han svenske politikere etter hva Barbro Sörman skrev på en lite gjennomtenkt Twitter-melding, så da karakteriserer jeg nordmenn etter hva Quisling mente. Om Sörman ikke er representativ for svenske politikere, så er kanskje ikke nordmenn generelt grunnen til at geita liker Hitler heller.

Er det vanskelig å forstå hva geita_ sitt poeng er? At det er merkelig hvordan venstresiden klarer å forklare ihjel overgrep begått av innvandrere mens de samme venstrevridde skriker om blod for langt mindre alvorlige hendelser begått av hvite menn? Det er jo noe som er spinn hakke galt når en kan begynne å se et mønster på venstresiden for dette. En må jo spørre seg hvorfor en del venstrevridde  er så rasistiske mot hvite menn og så unfallende for importert ukultur.

Lenke til kommentar

Er det vanskelig å forstå hva geita_ sitt poeng er? At det er merkelig hvordan venstresiden klarer å forklare ihjel overgrep begått av innvandrere mens de samme venstrevridde skriker om blod for langt mindre alvorlige hendelser begått av hvite menn? Det er jo noe som er spinn hakke galt når en kan begynne å se et mønster på venstresiden for dette. En må jo spørre seg hvorfor en del venstrevridde  er så rasistiske mot hvite menn og så unfallende for importert ukultur.

Ja, det er merkelig hvordan nordmenn liker Hitler så godt også. Forøvrig morsomt at det ser ut som at du og Sörman er ganske enige, uheldige formuleringer til siden.

Endret av Sheasy
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Ja, det er merkelig hvordan nordmenn liker Hitler så godt også. Forøvrig morsomt at det ser ut som at du og Sörman er ganske enige, uheldige formuleringer til siden.

Hæ? Liker du Hitler? Det hadde jeg ikke trodd, men jeg får jo ta deg på ordet.

Lenke til kommentar

Herregud, ta å skjerp deg. 

Ingenting han sa var usant. Det er bevist gang på gang igjen at Svenske politikere er rasister som ikke putter mørke mennesker til samme standard som sine egen landsmenn, han kom med en spøk basert på det og presenterte til og med kilder for påstandene sine. 

Det er du som er urimelig her, og du som må skjerpe deg.

Så du mener det er helt greit å føye samtlige politikere under en kam fordi en eller flere av dem kommer med helt tåpelige meninger?

Det blir det samme som å generalisere...

En voldtekt er jævlig uansett om det er en svenske eller om det er en Nordmann som står bak den ( eller en fra Syria med Burkha på )  , ønsker man derimot å formidle og presse samfunnet til å tro at det kun er en type personer som står bak voldtekter ( noe som ikke stemmer ) så kan man jo spørre seg hvorfor man ønsker det.

Jeg ser stadig vekk at det finnes personer som har en helt klar agenda og sprer ofte ting som ikke stemmer , er det greit? 

Eller er det greit å spre dritt så lenge det er populært selv om man kan sjekke fakta og dermed se at dette faktisk ikke stemmer?

Når det er sagt er jeg for langt kraftigere straffer for de som voldtar , faktisk er du fra et annet land enn norge og voldtar mens du søker statsborgerskap bør man trolig nekte deg det etter straffen og sende deg hjem til landet ditt ( og straffen bør være opp til flere tiår avhengig av alvorlighetsgraden bak voldtekten , spesielt voldtekter av små barn ).

Det var en spøk, det var presentert som en spøk, med kilde til å med. Alle skjønte det var en spøk med unntak av deg tydeligvis.

Jeg mener det er helt greit å gjøre narr av politikere og en politisk ideologi basert på meninger de faktisk presenterer ja, dette er jo ikke overraskende for oss heller. Vi VET allerede at det er hva deres politiske ideologi mener uten at de trenger å si det. Det er bare en bekreftelse på hva baktankene med deres politiske program er, noe vi allerede viste.

Ja? Jeg ved voldtekt er forferdelig uansett hvem som gjennomfører den, men det er tydeligvis noen Svenske politikere som ikke mener det er like ille om du har mørkere hud, ikke om du bruker kniv, ikke om du banker de eller gruppe-voldtar de, BASERT PÅ FARGEN PÅ HUDEN DIN, det er definisjonen på rasisme.

Hva mener du egentlig med "ønsker man derimot å formidle og presse samfunnet til å tro at det kun er en type personer som står bak voldtekter ( noe som ikke stemmer )"

Du er klar over at mennesker med brunere hud er overrepresentert i voldtekststatistikken i samtlige land som fører det? Alle er klar over at voldtekt er galt, alle er klar over at alle kan voldta, akkurat som alle kan stjele, og alle kan drepe. Det betyr ikke at det IKKE finnes en demografi som voldtar, stjeler og dreper mer enn andre demografer, det er vel dokumentert, og godt reflektert i hele Europa at muslimer, og mennesker med mørkere hud voldtar mye mer enn hvite mennesker. Det er fakta, og du er noe du bør innse om det er et problem du har noe som helst ønske om å løse. Om du ønsker å løse problemer må du først og fremst anerkjenne at det er problemer å tørre å snakke om de og ikke fornekte ting du lett kan så en vel dokumentert oversikt over.

Jeg ser stadig vekk at det finnes personer som har en helt klar agenda som jeg nå har forklart til deg i detalj og sprer ofte ting som ikke stemmer, nei det er ikke greit. Men utsagnet du kritiserer er korrekt, og han hadde kilde å vise til.

Han sjekket fakta og henviste til den, noe du tydeligvis ikke er i stand til innse når det er skriftlig dokumentert her på siden.

Okey? Jeg er også for strengere straffer og for å sende kriminelle emigranter hjem. Har du et poeng?

• Liker 4
Lenke til kommentar

Det var en spøk, det var presentert som en spøk, med kilde til å med. Alle skjønte det var en spøk med unntak av deg tydeligvis.

Jeg mener det er helt greit å gjøre narr av politikere og en politisk ideologi basert på meninger de faktisk presenterer ja, dette er jo ikke overraskende for oss heller. Vi VET allerede at det er hva deres politiske ideologi mener uten at de trenger å si det. Det er bare en bekreftelse på hva baktankene med deres politiske program er, noe vi allerede viste.

Ja? Jeg ved voldtekt er forferdelig uansett hvem som gjennomfører den, men det er tydeligvis noen Svenske politikere som ikke mener det er like ille om du har mørkere hud, ikke om du bruker kniv, ikke om du banker de eller gruppe-voldtar de, BASERT PÅ FARGEN PÅ HUDEN DIN, det er definisjonen på rasisme.

Hva mener du egentlig med "ønsker man derimot å formidle og presse samfunnet til å tro at det kun er en type personer som står bak voldtekter ( noe som ikke stemmer )"

Du er klar over at mennesker med brunere hud er overrepresentert i voldtekststatistikken i samtlige land som fører det? Alle er klar over at voldtekt er galt, alle er klar over at alle kan voldta, akkurat som alle kan stjele, og alle kan drepe. Det betyr ikke at det IKKE finnes en demografi som voldtar, stjeler og dreper mer enn andre demografer, det er vel dokumentert, og godt reflektert i hele Europa at muslimer, og mennesker med mørkere hud voldtar mye mer enn hvite mennesker. Det er fakta, og du er noe du bør innse om det er et problem du har noe som helst ønske om å løse. Om du ønsker å løse problemer må du først og fremst anerkjenne at det er problemer å tørre å snakke om de og ikke fornekte ting du lett kan så en vel dokumentert oversikt over.

Jeg ser stadig vekk at det finnes personer som har en helt klar agenda som jeg nå har forklart til deg i detalj og sprer ofte ting som ikke stemmer, nei det er ikke greit. Men utsagnet du kritiserer er korrekt, og han hadde kilde å vise til.

Han sjekket fakta og henviste til den, noe du tydeligvis ikke er i stand til innse når det er skriftlig dokumentert her på siden.

Okey? Jeg er også for strengere straffer og for å sende kriminelle emigranter hjem. Har du et poeng?

Kan jo ta opp litt av det jeg har satt i Fet tekst :

1 Personlig liker jeg å se på litt bredere statistikk , et land som Storbrittania som har hatt mye innvandring de siste årene er jo derfor et godt eksempel : https://www.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/480250/bulletin.pdf

Ser du på side 43 under offence group så ser du at White utgjør nesten 85% under kategorien Sexual Offences , de resterende 15 er fordelt på Afrikanere , Asiater og Andre ( E.T?)

Og så kan man jo ta en titt på hva vi i Norge har å by på. Politiet har gjort en del forskning på dette, men ser man på statistikk for 2010 så ser man på side 54 ser man hvem som har utført voldtektene :

N=152 , Kontinentbakgrunn

Norge : 38,2% 

Europa : 13,7

Amerika 2,3%

Afrika 19,8%

Asia 11,5%

Midt Østen 14,5%

Så vi ser jo at Norske statsborgere står bak en betydelig andel av voldtektene , går man 2 år fram i tid kan man lese litt i konklusjonen til Politiet : 

Profilen på gjerningsmann er relativt stabil med 2010 både i kjønn, alder og landbakgrunn. Majoriteten har norsk eller europeisk statsborgerskap og landbakgrunn, men andelene varierer for de ulike voldtektstypene. Antall anmeldelser av relasjonsvoldtekter der gjerningsperson har norsk landbakgrunn, er redusert siden året før. Som gruppe har gjerningsmenn en belastet bakgrunn, og ofte en kriminell fortid. Belastningsprofilen varierer med voldtektstype.

Personlig greier jeg ikke å dra en parallell mellom hudfarge og voldtekt ; oppdragelse , kultur , miljø og livserfaringer (for å nevne noe) er nok derimot faktorer som har mer å si. 

At mennesker med "annen hudfarge enn hvit" utfører flere drap, voldtekt og andre kriminelle handlinger tror jeg både statistikken fra UK og andre Europeiske land motbeviser , ovenfor finner du i alle fall fra Norge og UK.

Lenke til kommentar

Kan jo ta opp litt av det jeg har satt i Fet tekst :

1 Personlig liker jeg å se på litt bredere statistikk , et land som Storbrittania som har hatt mye innvandring de siste årene er jo derfor et godt eksempel : https://www.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/480250/bulletin.pdf

Ser du på side 43 under offence group så ser du at White utgjør nesten 85% under kategorien Sexual Offences , de resterende 15 er fordelt på Afrikanere , Asiater og Andre ( E.T?)

Og så kan man jo ta en titt på hva vi i Norge har å by på. Politiet har gjort en del forskning på dette, men ser man på statistikk for 2010 så ser man på side 54 ser man hvem som har utført voldtektene :

N=152 , Kontinentbakgrunn

Norge : 38,2% 

Europa : 13,7

Amerika 2,3%

Afrika 19,8%

Asia 11,5%

Midt Østen 14,5%

Så vi ser jo at Norske statsborgere står bak en betydelig andel av voldtektene , går man 2 år fram i tid kan man lese litt i konklusjonen til Politiet : 

Profilen på gjerningsmann er relativt stabil med 2010 både i kjønn, alder og landbakgrunn. Majoriteten har norsk eller europeisk statsborgerskap og landbakgrunn, men andelene varierer for de ulike voldtektstypene. Antall anmeldelser av relasjonsvoldtekter der gjerningsperson har norsk landbakgrunn, er redusert siden året før. Som gruppe har gjerningsmenn en belastet bakgrunn, og ofte en kriminell fortid. Belastningsprofilen varierer med voldtektstype.

Personlig greier jeg ikke å dra en parallell mellom hudfarge og voldtekt ; oppdragelse , kultur , miljø og livserfaringer (for å nevne noe) er nok derimot faktorer som har mer å si. 

At mennesker med "annen hudfarge enn hvit" utfører flere drap, voldtekt og andre kriminelle handlinger tror jeg både statistikken fra UK og andre Europeiske land motbeviser , ovenfor finner du i alle fall fra Norge og UK.

La oss først se på stats fra UK her. Vil referee deg til side 39, hvor vi ser på "Arrest rates per 1,000 members of the population" her, hvor "Black" ligger 3 ganger over normalen.

Og for å få tall på ting vil jeg henvise deg til regjeringens dokument her for nøyaktig sexual offences.

https://www.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/214970/sexual-offending-overview-jan-2013.pdf

Her ser vi på toppen av side 34 utfallet av rettsavgjørelsene hvor vi ser at vi har 7,6% "black" og 8,7% "Asian"

Ser vi på befolkningen i UK

https://en.wikipedia.org/wiki/Demography_of_the_United_Kingdom#Ethnicity

Ser vi at bare 3.01% er "blacks" og 8,7% "asian". Dette vil jo si at "blacks" voldtar 2,5 ganger normalen i UK. Merkelig det der?

______

La oss også se på hva du har å tilby oss fra vårt langstrakte land.

Side 54 sier du, femitifire, hmmm, la oss nå se.

38,2% Norge ja, hmm, men Oslo består jo av 66,6% Nordmenn, og 33,3% innvandrere og andregenerasjons innvandrere....

https://no.wikipedia.org/wiki/Oslo#Innvandring

Altså, sånn helt seriøst. Lyver du til seg selv, eller er du bokstavelig talt blind?

Hvis du ikke klarer å se en sammenheng mellom hudfarge og kriminell oppførsel vil jeg anbefale deg å ta et dypdykk inn i Amerikansk krim-statistikk. Det gjør bildet veldig klart.

Som du ser støtter statistikken du presenterer faktisk oppunder argumentet du mener det motbeviser.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Du leser trolig ikke det som faktisk står på sidene heller?

Den etniske profilen varierer innenfor de ulike voldtektstypene, men for samtlige unntatt overfallsvoldtekt er norske gjerningspersoner den største gruppen. Overfallsvoldtektene omhandler imidlertid kun 6 forhold, hvor samme gjerningsmann sto ansvarlig for to (5 unike personer mistenkt/siktet i 6 anmeldelser). I 4 av de seks anmeldelsene (3 unike menn) var gjerningsmannen fra Midt-Østen, i en overfallsvoldtekt var mannen fra Afrika, og i en annen fra Asia. Påstanden om at alle overfallsvoldtekter begås av utlendinger støttes dermed av disse tallene, skjønt basisen for uttalelsen er liten og utvalget spesielt. To av de 5 ulike identifiserte gjerningsmennene bak overfallsvoldtekt var svært unge - under 18 år - og to hadde alvorlige psykiatriske diagnoser. Dersom man utvider materialet med også de 16 overfallsvoldtektene der personen ikke er identifisert, men gitt et signalement fra offerets side, oppstår et annet bilde: 8 av gjerningsmennene hadde afrikansk/mørkhudet utseende, 5 var vestlige/lyse/nordiske og 4 hadde asiatisk utseende. Hvor mange ulike personer som står bak disse beskrivelsene på gjerningsmennene er usikkert, siden gjerningspersonene bak overfallsvoldtekter har en tendens til å begå flere overgrep.

Tror jeg hører heller på politiet enn på deg...

Siden det er tydelig at du ikke vet hvilke etnisiteter som utgjør Oslo tenkte jeg at du trenger en oppfriskning :

660.000 Innbygger i Oslo. Av disse 33% innvandrere fordelt på land som :

Pakistan 22:000 (Ikke akkurat en overraskelse,) Hovedreligion Islam : Sufisme Hudfarge : Hvit og brun.

Sverige 13:635 Hvite

Somalia 12.779 Svarte

Polen 12.180 Hvite

Sri Lanka 7.365 Asiater / Buddhister

Irak 7.336 Brun / Muslimer

Tyrkia 6.206  Brun / Muslimer

Marokko  6.166 Brun / Muslimer

22px-Flag_of_Vietnam.svg.png Vietnam 5.822 Asiater / Vietnamese indigenous religion

22px-Flag_of_Iran.svg.png Iran 5.729  Brun / Muslimer

22px-Flag_of_the_Philippines.svg.png Filippinene 4.968 Asiater / Hovedsakelig Kristne men også sekulære religiøse.

22px-Flag_of_India.svg.png India 4.064 Asiater / Hinduism

22px-Flag_of_Germany.svg.png Tyskland 3.501 Hvite

22px-Flag_of_Denmark.svg.png Danmark 3.477 Hvite

22px-Flag_of_Afghanistan.svg.png Afghanistan 2.986 brune / Muslim

22px-Flag_of_Bosnia_and_Herzegovina.svg. Bosnia-Hercegovina 2.861 Hvite / Muslim

22px-Flag_of_Russia.svg.png Russland 2.809 Hvite / Slavisk Ortodokse 

22px-Flag_of_the_People%27s_Republic_of_ Kina 2.658 ?

22px-Flag_of_the_United_Kingdom.svg.png Storbritannia 2.644 Kristne

22px-Flag_of_Kosovo.svg.png Kosovo 2.535 ?

Vent nå litt , hvor mange svarte blir det? ( Afrika altså ) : 12:779 , la oss anta at andre minoriteter fra Afrika utgjør til sammen 16:000 av den 33.3% som har innvandrerbakgrunn fra Oslo : 660.000 / 100 x 33 = 217.800 , Afrikanere utgjør derfor trolig en plass mellom (estimert ) 7,3% til 8% av Oslos befolkning.

Hvor mange overgrepsvoldtekter var begått av svarte menn? 8 stykker. Altså 8 av 16.000 eller 0,05% av Afrikanere som er bosatt i Oslo begår overgrepsvoldtekter eller om du ønsker det per 1000 så er det 1/2 per 1000.

Politiet sier det jo på en litt penere måte på side 55 :

Den etniske profilen for alle voldtektstypene utenom overfallstypen, domineres av personer med norsk landbakgrunn, men er for øvrig varierende. Dersom statsborgerskap hadde vært benyttet som bakgrunnsvariabel ville andelen norske vært ennå høyere. For de festrelaterte voldtektene er det i tillegg til de norske (32,7%), en stor andel med annen europeisk bakgrunn (24,5%). Sammen med de norske utgjør europeere over halvparten av de kjente gjerningspersonene. Gjerningsmenn fra Midt-Østen, som er sterkt tilstede blant de identifiserte gjerningsmenn bak overfallsvoldtektene, er underrepresentert i denne festrelaterte voldtektstypen.

God natt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Altså helt seriøst nå Malvado, er du full? Ser du ikke hullene i tingene du presenterer, du står her og legger sammen hvor mange som er fra afrika og kommer frem til 7,3% til 8% av Oslos befolkning når du selv presenterte i innlegget før statistikk fra politiet som viser til at de begår 20% av voldtektene i Oslo. Hva er det som forvirrer deg? Hva er det du ikke skjønner? Hvordan skjønner du ikke at dette er definisjonen på å være overrepresentert i voldtekstetikken?

Det jeg også syns er veldig mystisk her er at du av en eller annen grunn har droppa alle voldtakter og nå kun snakker om overfallstolvekter hvor til sammenligning med de 8 som er utført av 8% av befolkningen i Oslo, så hadde lyse gjennomført 5 som du kan se i samme tekst du har tatt utdrag fra øverst der. 5 stykker fordelt på Nordmenn og lyse-vestlige innvandrere.

Tall som at 0,05% av befolkningen din er overfallsvoldtektsmenn er skremmende statistikk hadde dette vært reflektert i befolkningen vår hadde vi hatt 2 542 OVERFALLSVOLDTEKTER på ett år! Og det er skremmende.

Er det noe mer som forvirrer deg nå og som jeg kan hjelpe å klare opp?

Endret av Rudde
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Begynner nesten å svette i tråder som dette, ganske hett :)

Det jeg reagerer på er at det alltid er snakk om hat mot flyktninger/ migranter, alle over en kam, men egentlig så er det vel et hat mot kvinnesyn og kulturen.

Jeg er imot å ta imot flyktninger på så stor skala som i dag og ha liten kontroll på hvem av de som kommer som trenger det mest. Det er ikke akkurat de svakeste og dårligst stillte som klarer å komme seg over grensa. Men når det kommer til de som er her så har jeg ikke et negativt syn på enkeltpersoner eller drar dem 100% over en kam, det blir feil. Viktig å se de som er snille også og skille dem ut.

Det er dog ingen grunn til å ikke begynne å se det store bildet, når det blir for mange enkelttilfeller så er det skummelt. Det handler heller ikke om å kaste ut alle, men vi må virkelig få på plass et bedre system og jeg mener at det systemet bør fungere slik at vi drar ned og velger ut de svakeste. Sterke menn bør være igjen for å bygge opp landet og slåss for frihet, det er ikke akkurat noe barn, kvinner og eldre er i stand til.

/rant

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...