Gå til innhold

Tysk politiker ble voldtatt av migranter - skyldte på tyske menn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

Jeg lar meg aldri slutte å imponere over den fornektelsen venstrevridde feminister lever i. Nei, det er IKKE rasisme å påpeke det faktum at disse lykkejegerne kommer fra kulturer der kvinner er annenrangs borgere og knapt nok det. VÅKNE! Innse at landene og kulturen disse underutviklede individene kommer fra er direkte kvinnefiendtlige.

Lenke til kommentar

Her hører man stadig anklager om at folk lyver om hvor mange migranter som voldtar, så er det faktisk motsatt. Og det er som alle andre voldtekter underrapportert. Særlig fordi det er så skam i deres kultur.

Også gikk hun til politiet og sa hun var blitt ranet av tyskere. Det er falsk vitnemål. Under andre omstendigheter (bytt rase på overgriperne f.eks) så hadde hun blitt tiltalt, men jeg forventer at politiet lar henne gå siden hennes intensjoner var så "edle" i deres øyne.

Endret av misanthrope
  • Liker 3
Lenke til kommentar

http://www.independent.co.uk/news/world/europe/norwegian-rape-victim-feels-guilty-the-man-who-raped-him-was-deported-a6975041.html

Også har vi vel ikke glemt denne norske ungdomspolitikeren som ble homovoldtatt av en asylsøker, men ikke ønsker at han skal deporteres...

Forsåvidt greit for meg om de som ønsker å ta inn skruppelløse kriminelle blir ofre for vold og innfinner seg med det, men jeg synes ikke noe særlig om at alle vi andre blir utsatt for det.

Over halve Norge vil ha full stopp i innvandringen.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Nei, nå må du skjerpe deg geita.

Voldtekt er forferdelig uansett hvem som står bak...

Når det gjelder hvem som står bak voldtektene så kan man spørre seg om det er verre å bli voldtatt av pappa eller en helt ukjent person , er det verre å bli voldtatt av en kompis som du stoler på eller av en helt ukjent person osv osv osv...

Voldtekt er og blir helt for jævlig uansett hvem som står bak, men det er klart at man kan gradere voldtekter også , en overfallsvoldtekt som er utført av flere personer og med vold i bilde er trolig verre enn en voldtekt som skjer i fylla og der begge partene er fulle og knapt husker det som skjedde , en voldtekt der gjerningspersonen slår og stikker og kanskje til og med stikker kniv / andre fremmedlegemer inn i vagina / anus er trolig langt mer forferdelig enn en annen type voldtekt.

Så dere kan spare dere all dritten om hvor forferdelig det er at muhammad fra Syria voldtok geitebukken sent tirsdag kveld da en voldtekt i utgangspunktet alltid er noe dritt uavhengig av hvem / hva / hvor / når...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er jo ikke det min personlige mening, viser bare til et utsagn fra en svensk politiker ved navn Barbro Sorman.

Måten du fremfører det på gir et svært stygt og generaliserende bilde av svenske politikkere. Var det hensikten din? Ønsket du å føye samtlige svenske politikkere under en naiv kam der du ønsker å poengtere nettopp dette og blande det sammen med innvandring?

Hva ønsker du egentlig å videreformidle her?

Lenke til kommentar

Nå er jo ikke det min personlige mening, viser bare til et utsagn fra en svensk politiker ved navn Barbro Sorman.

Måten du fremfører det på gir et svært stygt og generaliserende bilde av svenske politikkere. Var det hensikten din? Ønsket du å føye samtlige svenske politikkere under en naiv kam der du ønsker å poengtere nettopp dette og blande det sammen med innvandring?

Herregud, ta å skjerp deg. 

Ingenting han sa var usant. Det er bevist gang på gang igjen at Svenske politikere er rasister som ikke putter mørke mennesker til samme standard som sine egen landsmenn, han kom med en spøk basert på det og presenterte til og med kilder for påstandene sine. 

Det er du som er urimelig her, og du som må skjerpe deg. 

• Liker 8
Lenke til kommentar

Ingenting han sa var usant. Det er bevist gang på gang igjen at Svenske politikere er rasister som ikke putter mørke mennesker til samme standard som sine egen landsmenn, han kom med en spøk basert på det og presenterte til og med kilder for påstandene sine. 

Geita liker Hitler, kanskje det er fordi han er nordmann?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har tro på at folk flest klarer å ikke generalisere hele den svenske politiske institusjonen basert på hva 1 av dem tweetet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Geita liker Hitler, kanskje det er fordi han er nordmann?

Har du en relevant kommentar til Geita_ sitt første innlegg?

Lenke til kommentar

Kanskje, hvis han avklarer hva han faktisk mener. Slik det er nå karakteriserer han svenske politikere etter hva Barbro Sörman skrev på en lite gjennomtenkt Twitter-melding, så da karakteriserer jeg nordmenn etter hva Quisling mente. Om Sörman ikke er representativ for svenske politikere, så er kanskje ikke nordmenn generelt grunnen til at geita liker Hitler heller.

Lenke til kommentar

Så du mener det er helt greit å føye samtlige politikere under en kam fordi en eller flere av dem kommer med helt tåpelige meninger?

Det blir det samme som å generalisere...

En voldtekt er jævlig uansett om det er en svenske eller om det er en Nordmann som står bak den ( eller en fra Syria med Burkha på )  , ønsker man derimot å formidle og presse samfunnet til å tro at det kun er en type personer som står bak voldtekter ( noe som ikke stemmer ) så kan man jo spørre seg hvorfor man ønsker det.

Jeg ser stadig vekk at det finnes personer som har en helt klar agenda og sprer ofte ting som ikke stemmer , er det greit? 

Eller er det greit å spre dritt så lenge det er populært selv om man kan sjekke fakta og dermed se at dette faktisk ikke stemmer?

Når det er sagt er jeg for langt kraftigere straffer for de som voldtar , faktisk er du fra et annet land enn norge og voldtar mens du søker statsborgerskap bør man trolig nekte deg det etter straffen og sende deg hjem til landet ditt ( og straffen bør være opp til flere tiår avhengig av alvorlighetsgraden bak voldtekten , spesielt voldtekter av små barn ). 

Lenke til kommentar

Kanskje, hvis han avklarer hva han faktisk mener. Slik det er nå karakteriserer han svenske politikere etter hva Barbro Sörman skrev på en lite gjennomtenkt Twitter-melding, så da karakteriserer jeg nordmenn etter hva Quisling mente. Om Sörman ikke er representativ for svenske politikere, så er kanskje ikke nordmenn generelt grunnen til at geita liker Hitler heller.

Quisling ble skutt...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...