akelbo Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Dawn of War III blander det beste fra seriens tidligere spill.SNIKTITT: Warhammer 40,000: Dawn of War III Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Har ikke spilt noe spill i serien, men er litt lysten på et slikt strategispill snart. Spillet ser veldig bra ut! Lenke til kommentar
zilas0 Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Yess Elska dawn of war 1 Og dawn of war 2 var en stor skuffelse for meg. Men dow 3 ser jo helt perfekt ut Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 (endret) Vi ønsket å gi spillere innsyn i for eksempel hva som var Eldar-rasens tolkning av det som skjer, eller hva orkene tenkte om en gitt situasjon. Hmm, dette er jo ikke noe nytt, vi gjorde jo det i Dark Crusade, med mindre de forandrer eller ignorerer IP'en. Orkene er bare ute etter å sloss og pillage, Eldar prøver å overleve og holde fokuset for å ikke få sjelen sin spist av Slaanesh og har ikke empati for andre raser. Håper ikke de skal forandre dette mye med moral relativisme, orkene reflekterer jo strengt tatt ikke over hvorfor de gjør hva de gjør.. og det de gjør krever ikke så mye innblikk i hva de tenker i en gitt situasjon, det er f****** obvious hva de tenker Som jeg forstår det gjorde neckbeardsn narr av sine hooligan countrymen når de lagde Orkene, det besvarer jo spørsmålet hvordan ville samfunnet sett ut hvis alle hadde vært en meathead hooligan/neonazi. https://www.youtube.com/watch?v=d0uBU5ddX4U Håper dette betyr en vending tilbake til Dark Crusade multiplayer selv om Dawn of War 2 også hadde veldig bra multiplayer, savnet basebuilding. Håper også at de ikke gjør heltene alt for sterke, dette ser ut på grensen til å være et MOBA spill istedenfor oldschool. Må være litt negativ neckbeard og si at det irriterer meg grenseløst å se Terminator armor units sloss som Eldar Harlequins... Endret 7. juli 2016 av Gunman1986 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Var skuffet over DoW 1, men elsket nummer 2. Ble litt skeptisk når de har gjort dette mer likt nummer 1, men det blir nok kjøp uansett. Elsker dette universet! 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Jeg synes DoW2 var elendig. Hvis man tar bort elementet der man bygger opp basen og hæren sin står man igjen med gameplay som bare består av å klikke på troppene sine og sende dem mot fienden. Da er halve poenget med RTS borte. Kampene skal bare være en test på om du har bygget opp hæren din riktig, de er ikke poenget i seg selv. Hvis vi igjen må bygge baser og kapre ressurser så kommer jeg til å gi dette en sjanse, hvis ikke spiller jeg like gjerne eneren på nytt. Ellers synes jeg systemkravene var overraskende lave. Ser faktisk ut som min fem år gamle PC kan dra dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå