taulen Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Eg lurer på om dere har nokre forslag til hvilket ptogram jeg skal bruke til å tege mitt nye kabinett. Har tilgang til det meste gjennom skolen så ingen forslag er dårlige eller for "dyre".. Har prøvd litt i Photoshop, men det vart ikke vellykka i det hele. Takker for forslag!!! Lenke til kommentar
razer Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Dette er et enkelt og genialt program: Sketchup Har prøvd det i et par timer og er ikke annet enn fornøyd Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Blyant, hviskelær, linjal og papir er min favoritt. Endret 24. november 2003 av BeFs Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Blyant, hviskelær, linjal og papir er min favoritt. Støtter den fullt ut! Men om du absolutt skal bruke et dataprogram, så prøv autocad. Lenke til kommentar
Daron Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hiver meg på annbefalingen av SketchUp. Har prøvd det litt og mulighetene er mange.. Tror ikke det er like "nøyaktig" som AutoCad Men det er mye lettere å lære Kan lastes ned for en begrenset prøveperiode.. registreringen koster 500$ Lenke til kommentar
taulen Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Tusen takk for alle forslaga, tegning med blyant linjal osv. skal eg prøva selv om eg ikkje er så god til det. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 maya5 har kommmet ut i demo freeware da.... Lenke til kommentar
Colibri Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Tegn først og skann etterpå Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 enig med Colibri der, men har du scanner da? hvid du ikke har det blir det jo litt vanskelig da... Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Adobe Illustrator eller CorelDraw egner seg perfekt til denne slags tegning. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Maya 5 er noe du må drive med for ikke å bli årntli frustrert etter hvert. Avanstert program for proffer! Endret 30. november 2003 av AutoExec Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Tegne på papir for hånd slår verdens hyper dupre tegne proram.. Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Helt klart...verdens beste malerier og bilder er IKKE laget på pc... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Men så er jo verdens beste malerier og bilder ganske gamle da. Lenke til kommentar
taulen Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Hehe, dei vert jo litt gamle etter kvart ja.. Har tilgang på scanner og har prøvd litt i helga, men eg er jo så dårlig til å tegna.... Men eg driv no på. Takk for alle tipsa, har prøvd nokre av tipsa som SketchUp og AutoCad, men da er virkelig vanskelig å forstå seg på da. Når eg får til ein skikkelig tegning skal eg legga han ut, så de får sjå "mesterverket"mitt. Hehe!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå