Sparrk Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Kjøpte et RX480 fra cdon, men angret rett etter bestilling da jeg så de fikk det inn på lager på komplett. Tok umiddelbart kontakt via chat da de ikke har telefon. Herregud, helt umulig å få avbestilt. Null bistand fra stakkaren bak tastaturet hos CDON, det var helt umulig å få den kansellert. Etter to dager har de endelig sendt den. Den blir sendt i retur umiddelbart... Forøvrig ikke første gang jeg har vært borti dette hos de... 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 tja, jeg fikk avbestilt forhåndsbestilling på "Deadpool" uten problemer... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Bra du ihvertfall kan returnere den da, men utrolig kjipt at de ikke kunne ordne dette for deg. Burde være peace of cake. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Noen ganger har ordreprosessen kommet så langt at det ikke lar seg gjøre å avbestille. Dette er felles for mane nettbutikker. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Ifølge siden deres på face så er det en del som klager på kundeservicen. Muligens at cdon er valget for mange kjøpere på nettet og nettopp derfor en del er negative. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå