sofiepett Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Hei! Jeg har kjøpt meg bolig, og skal leie ut en del av boligen. Jeg har noen bilder fra Finn-annonsen av den delen som skal leies ut, men må da betale nesten to-tusen-kroner for å få rettigheter til å bruke bildene. Samboer foreslo da at vi heller kunne legge litt mer penger i et objektiv som kan fungere for formålet. Det syns jeg hørtes ut som en god idé, men litt usikker på hva jeg bør kjøpe og hvor mye jeg bør legge i et slikt objektiv. Jeg tenkte å kanskje kjøpe brukt, noen tips til det? Jeg har et gammelt Nikon D90 kamera med 18-55mm og 50mm objektiv i dag. Tviler på at noen av disse objektivene er noe særlig å bruke. Jeg har sett litt på 10.5mm objektiv, men noe usikker på om det vil være gunstig å kjøpe et fastobjektiv? Noen som har noen gode tips til hva jeg bør kjøpe? Lenke til kommentar
sofiepett Skrevet 6. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2016 Stativ, til å begynne med. Ja, det er naturlig. Stativ har jeg Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Du trenger en vidvinkel. Typisk en 10-20mm, fortrinnsvis en som er rett-tegnende så du ikke får tønnefortegnelse av rommene. Lenke til kommentar
sofiepett Skrevet 6. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2016 Du trenger en vidvinkel. Typisk en 10-20mm, fortrinnsvis en som er rett-tegnende så du ikke får tønnefortegnelse av rommene. Har du et forslag til et greit 10-20mm objektiv? Lenke til kommentar
tow Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Her: http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=78425840 Lenke til kommentar
sofiepett Skrevet 6. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2016 Her: http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=78425840 Da har jeg kjøpt er slikt et idag på finn 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå