OLSUS Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 (endret) Hei, jeg har en "Fujitsu Lifebook A-series AH532" som ikke vil lade batteriet, har søkt mye rundt, målt batteri og lader med multimeter, prøvd flere ladere. Lampa som lyser for at den er tilkoblet en lader lyser, men ikke lampa som viser at den lader. Har sett i HWmonitor og den viste charging rate på 0 watt Batteriet er nå på ca 85% og virker når jeg tar ut laderen.... Windows viser: Tilkoblet lader, lader ikke Derfor lurer jeg på om noen her er bedre enn meg på akkurat dette, og kan hjelpe med med å løse problemet Endret 6. juli 2016 av OLSUS Lenke til kommentar
OLSUS Skrevet 6. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2016 (endret) Skjedde også i går, men fikk plutselig ladet den, vet ikke hvordan jeg fikk det til... men nå har den slutta å lade igjen... Endret 6. juli 2016 av OLSUS Lenke til kommentar
OLSUS Skrevet 6. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2016 (endret) Opdaget dette nå: Tok ut batteriet mens laderen satt i; tror fortsatt at det er et batteri der Slår seg av etter et par min med kun lader i Endret 6. juli 2016 av OLSUS Lenke til kommentar
OLSUS Skrevet 6. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2016 Nå har det plutselig begynt å lade igjen , men vil ikke sette som løst ennå da det kan stoppe å lade igjen. Lenke til kommentar
hjemmemekk Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Prøv å få lånt en annen lader, kan være laderen som begynner å bli dårlig så den ikke greier å lade batteriet samtidig som pc'en går, Lader den når pc'en er av? kan være derfor den også slo seg av uten batteri i, da laderen ikke leverte nok strøm og maskinen ikke fikk hentet det den trengte ekstra ifra batteriet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå