Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Japsenes Luxus merker

Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Tror du har missforstått litt med acura. Acura er et firma som trimmer og bygger om biler til honda! Samme som veilside og Blitz

det er bare i av bilene Acura selger som er ombygget og det er TL (ombygget Accord)

men Lexus har også en ombygget bil GX470

ellers er alle bilene helt identiske

Ezekiel: jeg hisset meg ikke opp .. les posten min på nytt å se om jeg faktsik bryr meg

:roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tar det for gitt at 19åringer ikke svarer så barnslig. Derfor må jeg gå ut ifra at du faktisk mente det du skrev. Når du skriver "HOLD KJEFT DIN GRINE UNGE" så tviler jeg at jeg er den eneste som oppfatter det som kjefting og smelling

Lenke til kommentar
Tror du har missforstått litt med acura. Acura er et firma som trimmer og bygger om biler til honda! Samme som veilside og Blitz

Veilside er vel mer en produsent av Bodykits og ikke så mye ombyggning av eksisterende modeller som f.eks Brabus og AMG!

Men hva har denne diskusjonen med bil å gjøre, kverrulere som små unger om hvordan et innlegg er skrevet! Hvis du har så store problemer, skaff deg heller noen briller som gjør at ikke øynene dine går i kryss!

Og er innlegget ikke sånn som du vil ha det, så rett på det og skriv et innlegg som tilfredstiller deg i stedet for å syte som en liten unge, da vil kanskje andre sette pris på ditt verk i stedet for å irritere seg!!!

Endret av dreadful
Lenke til kommentar
Jeg tar det for gitt at 19åringer ikke svarer så barnslig. Derfor må jeg gå ut ifra at du faktisk mente det du skrev. Når du skriver "HOLD KJEFT DIN GRINE UNGE" så tviler jeg at jeg er den eneste som oppfatter det som kjefting og smelling

Er det rart i folk reagerer slikt mot deg da? Når du bare vil lage ******skap i tråden, og ikke sier noe om selve topc, men heller klager på noe så unødvendig som det du gjorde.... Herregud, voks opp eller kom ut av skapet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...