akelbo Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Uten venner å spille med mister Sea of Thieves riktig nok mye av glansen.SNIKTITT: Sea of Thieves Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Dette er vel eit spill som har 2-4 co-op mulighet offline? Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 (endret) Håper det blir high risk - high reward som de smålig hentyder til, men trur nok de vil velge sikre veien og ikke straffe tap så hardt som i gjengjeld ikke belønner win like godt. Trur ikke SC ville blitt like populært om det ikke hadde vært et persistent universe med tap av all special items, cargo og veldig hard straff med lang timer på "respawn" av skip. Vet jeg ikke om spillet gir oss nok til å holde på spillere i mer enn bare en kort periode. Ta for eksempel Rust, et spill med nærmest minimalistisk content men likevell over flere tusen spillere hver dag til en hver tid over flere år selv med lackluster updates. Hvis de ikke implementerer high risk-high reward tror jeg nok du har rett i at dette bare blir en kortvarig gimmick spill, morsomt de første 2-3 gangene men så gørrkjedelig. For eksempel Sea of Thieves minner meg mye om Guns of Icarus (early Access). Endret 6. juli 2016 av Gunman1986 Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Dette er vel eit spill som har 2-4 co-op mulighet offline? Offline? Det står jo i artikkelen at alle skip på bøljan blå styres av andre spillere. Så en eventuell offline modus ville vel blitt ganske kjedelig etter hvert, når man ikke kan møte andre skip.. Bortsett fra 4 Jack Sparrower i hver sin lille enmannsjolle.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå