Redaksjonen. Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 – Gratulerer Ice, dere mistet nettopp en kunde til.Kunder har fått nok av Ice etter innføring av nytt system 1 Lenke til kommentar
GOAXT8WU Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 "problemene startet onsdag 22. juli " - ganske lenge siden med andre ord.... 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 80 minutter i telefonkø til support er heller ikke billig, det koster garantert mer enn de 99 kronene i månedsavgift. Ikke det at jeg skal pushe andre tilbydere, men Telia og Chess tilbyr kontantkort med (nesten) alt inkludert til 199 kroner i måneden. Riktignok er det dyrere, men du har den fordelen at de hundre ekstra kronene gjør deg til kunde hos en tilbyder der ting funker. Bare som en strøtanke... Lenke til kommentar
Populært innlegg Vidarak Skrevet 6. juli 2016 Populært innlegg Del Skrevet 6. juli 2016 Bare meg som lurer på hvorfor datteren på 6 år trenger mobiltelefon? 16 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 80 minutter i telefonkø til support er heller ikke billig, det koster garantert mer enn de 99 kronene i månedsavgift. Ikke det at jeg skal pushe andre tilbydere, men Telia og Chess tilbyr kontantkort med (nesten) alt inkludert til 199 kroner i måneden. Riktignok er det dyrere, men du har den fordelen at de hundre ekstra kronene gjør deg til kunde hos en tilbyder der ting funker. Bare som en strøtanke... Nå koster det faktisk ikke noe å ringe til Ice sin supporttelefon, som er 5-sifret. Men ja, 80 min er uansett lenge å vente. Jeg har også byttet SIM-kort nå, og har så langt ikke opplevd trøbbel. Største forskjellen er at det nå står LTE istedenfor 4G. Men nå har ikke jeg heller oppholdt meg utenfor allfarvei. 1 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Det vil si at seksåringen kanskje ikke får telefonkontakt hvis noe kritisk skulle skje... Seks(6)-åringen!!! Når min datter(17) var 12, var vi veldig i tvil om det var litt tidlig å gi henne mobil... 3 Lenke til kommentar
Øystein H Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Det vil si at seksåringen kanskje ikke får telefonkontakt hvis noe kritisk skulle skje... Seks(6)-åringen!!! Når min datter(17) var 12, var vi veldig i tvil om det var litt tidlig å gi henne mobil... Snakk om å henge seg opp i ting som ikke har noe med saken å gjøre. Det kan være mange grunner til at en 6-åring har mobil. Kanskje hun er hjemme alene og trenger tryggheten eller at de ikke har fasttelefon lenger og dette er hennes eneste måte å kommunisere med venner og familie. Uansett, det er ikke det som er problemet hans. Problemet er ICE og deres måte å håndtere problemet som har oppstått med feil på mange SIM kort og ikke om en 6-åring skal ha telefon eller ei. Snakk om trolling ...... 1 Lenke til kommentar
Hallgeir Jensen Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 80 minutter i telefonkø til support er heller ikke billig, det koster garantert mer enn de 99 kronene i månedsavgift. Ikke det at jeg skal pushe andre tilbydere, men Telia og Chess tilbyr kontantkort med (nesten) alt inkludert til 199 kroner i måneden. Riktignok er det dyrere, men du har den fordelen at de hundre ekstra kronene gjør deg til kunde hos en tilbyder der ting funker. Bare som en strøtanke...Nå koster det faktisk ikke noe å ringe til Ice sin supporttelefon, som er 5-sifret. Men ja, 80 min er uansett lenge å vente. Jeg har også byttet SIM-kort nå, og har så langt ikke opplevd trøbbel. Største forskjellen er at det nå står LTE istedenfor 4G. Men nå har ikke jeg heller oppholdt meg utenfor allfarvei. Hmm.... sikker på at det femsifrede nummeret er gratis? Jeg bruker uansett å ringe nummeret beregnet å ringe fra utlandet (21002129) og da er det gratis. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Hmm.... sikker på at det femsifrede nummeret er gratis? Jeg bruker uansett å ringe nummeret beregnet å ringe fra utlandet (21002129) og da er det gratis. Sjekk fullstendig prisliste, står ganske klart spesifisert hvis du klikker på "Spesialnummer". Jeg slo også det 8-sifrede alternativet før, men det er liten vits når det uansett er gratis å ringe til kundesupport. Og, på mandag skulle jeg ringe support for å høre om de kunne endre tidspunkt for bytte av SIM-kort da jeg hadde glemt det hjemme før jeg dro på jobb. Satt en god stund, ringte kundeservice på det 5-sifrede nr. Men fortsatt står det 0.00 når jeg går inn på Mine sider og ser foreløpig forbruk for juli. 1 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Det vil si at seksåringen kanskje ikke får telefonkontakt hvis noe kritisk skulle skje... Seks(6)-åringen!!! Når min datter(17) var 12, var vi veldig i tvil om det var litt tidlig å gi henne mobil... Snakk om å henge seg opp i ting som ikke har noe med saken å gjøre. Det kan være mange grunner til at en 6-åring har mobil. Kanskje hun er hjemme alene og trenger tryggheten eller at de ikke har fasttelefon lenger og dette er hennes eneste måte å kommunisere med venner og familie. Uansett, det er ikke det som er problemet hans. Problemet er ICE og deres måte å håndtere problemet som har oppstått med feil på mange SIM kort og ikke om en 6-åring skal ha telefon eller ei. Snakk om trolling ...... Du hang jo deg virkelig opp i det du også: Du bidro jo du med mye mer om 6-åring-saken enn jeg klarte Uansett, du er tydeligvis ikke forelder: En 6-åring skal hverken være alene hjemme, eller ha mobiltelefon. 2 Lenke til kommentar
Øystein H Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Det vil si at seksåringen kanskje ikke får telefonkontakt hvis noe kritisk skulle skje... Seks(6)-åringen!!! Når min datter(17) var 12, var vi veldig i tvil om det var litt tidlig å gi henne mobil... Snakk om å henge seg opp i ting som ikke har noe med saken å gjøre. Det kan være mange grunner til at en 6-åring har mobil. Kanskje hun er hjemme alene og trenger tryggheten eller at de ikke har fasttelefon lenger og dette er hennes eneste måte å kommunisere med venner og familie. Uansett, det er ikke det som er problemet hans. Problemet er ICE og deres måte å håndtere problemet som har oppstått med feil på mange SIM kort og ikke om en 6-åring skal ha telefon eller ei. Snakk om trolling ...... Du hang jo deg virkelig opp i det du også: Du bidro jo du med mye mer om 6-åring-saken enn jeg klarte Uansett, du er tydeligvis ikke forelder: En 6-åring skal hverken være alene hjemme, eller ha mobiltelefon. 2 barm, så du tar feil igjen Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Ingen problem å gi små barn mobiltelefoner med enkle funksjoner, det gir en ekstra kommunikasjonsikkerhet. Personlig har jeg ikke problemer med mitt ICE abonnement, men jeg registrer at deres Facebook side har gått fra et par minutter i responstid til ca. et døgn og det er helt klart et tegn på at de har store strømmer med kundeproblemer. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Det vil si at seksåringen kanskje ikke får telefonkontakt hvis noe kritisk skulle skje... Seks(6)-åringen!!! Når min datter(17) var 12, var vi veldig i tvil om det var litt tidlig å gi henne mobil... Snakk om å henge seg opp i ting som ikke har noe med saken å gjøre. Det kan være mange grunner til at en 6-åring har mobil. Kanskje hun er hjemme alene og trenger tryggheten eller at de ikke har fasttelefon lenger og dette er hennes eneste måte å kommunisere med venner og familie. Uansett, det er ikke det som er problemet hans. Problemet er ICE og deres måte å håndtere problemet som har oppstått med feil på mange SIM kort og ikke om en 6-åring skal ha telefon eller ei. Snakk om trolling ...... Du hang jo deg virkelig opp i det du også: Du bidro jo du med mye mer om 6-åring-saken enn jeg klarte Uansett, du er tydeligvis ikke forelder: En 6-åring skal hverken være alene hjemme, eller ha mobiltelefon. Jeg synes synd på din datter om du virkelig er så overbeskyttende. Jeg lurer på om hun skal klare seg selv når hun snart blir myndig. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Har heller ikke hatt videre problemer med mitt abonnement. Og da jeg fikk satt inn nytt SIM-kort virket det til slutt. Er fornøyd med å slippe all den tilleggsfaktureringen jeg hadde før. I løpet av juni hadde jeg ca 5.5 timer tale samt et par hundre MB data. Og det eneste jeg måtte betale ekstra utover de 99 kr var en kortere samtale til et 800-nr (som pleier å koste ekstra på mobil uansett abonnement og operatør). Hadde jeg hatt min gamle mobiloperatør ville jeg fått en ganske betydelig tilleggsregning. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Jeg synes synd på din datter om du virkelig er så overbeskyttende. Jeg lurer på om hun skal klare seg selv når hun snart blir myndig. Hun er ikke 6 år lenger, og fikk mobil når hun var 12 i 2010. Det du kaller "overbeskyttende", kaller de fleste andre oppdragelse. Lenke til kommentar
Lars Skjønberg Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Bare meg som lurer på hvorfor datteren på 6 år trenger mobiltelefon? Hvis bildet på toppen av artikkelen er der de faktisk bor så har du svar på spørsmålet ditt Ellers er jeg enig. Pussig ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Bortsett fra det, er det noen som tør vedde på om ICE snart blir kjøpt opp av 3? Da hadde vi fått et tredje nordisk mobilselskap. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Tror du oppkjøp er Ice sin strategi? Veldig mange små operatører som ser ut til å ha hatt den planen tidligere, men har ikke tenkt i den retningen med ICE, spesielt siden de også bygger infrastruktur. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Tre trenger også infrastruktur hvis de går inn i Norge, men i grunnen bare en strøtanke. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Ice har fungert hittil for min del. Og prisen på abonnementet er det pr nå ingen som slår. Dessuten, pr i dag er det Ice som er den virkelige konkurrenten til Telenor og Telia. Mange andre mobilselskaper er i realiteten underbruk av Telenor og Telia. Så jeg kommer ikke til å bytte på nåværende tidspunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå