KappaFjes Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Hei, jeg har søkt på VG2 elektro, så langt så står det at jeg ikke har kommet inn på noe enda, at jeg er på venteliste til de skolene jeg har søkt på. Førstevalget mitt har bare 15 plasser totalt og jeg er på nr. 23 på ventelisten, er det noe sjanse for å komme inn i det hele? Er også på nummer 9 på venteliste på en annen skole med 45 plasser tilgjengelig, som jeg tror at det er mye større sjanse for å komme inn på. Det jeg lurer på mest, er hvis jeg ikke kommer inn på noen av de skolene jeg har søkt på, hva skjer da? Blir jeg plassert på tilfeldig skole? Burde jeg ringe til skolen etter svarfristen for å vise min interesse for plassen, eller vil det ikke har noe effekt? Takk for svar på forhånd! Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Hei, jeg har søkt på VG2 elektro, så langt så står det at jeg ikke har kommet inn på noe enda, at jeg er på venteliste til de skolene jeg har søkt på. Førstevalget mitt har bare 15 plasser totalt og jeg er på nr. 23 på ventelisten, er det noe sjanse for å komme inn i det hele? Er også på nummer 9 på venteliste på en annen skole med 45 plasser tilgjengelig, som jeg tror at det er mye større sjanse for å komme inn på. Det jeg lurer på mest, er hvis jeg ikke kommer inn på noen av de skolene jeg har søkt på, hva skjer da? Blir jeg plassert på tilfeldig skole? Burde jeg ringe til skolen etter svarfristen for å vise min interesse for plassen, eller vil det ikke har noe effekt? Takk for svar på forhånd! Hvis du ikke har fått tilbud om skoleplass må du nok ringe eller ta kontakt med de ulike skolene... eventuelt se og høre etter restplasser etter inntaket er ferdig. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Førstnevnte er nok svært usannsynlig, men det kan opprettes en klasse til men det skjer ikke ofte. Andre har du jo større kjangse, men igjen er du en del bak. Du har rett på plass så fylket må ordne plass til deg, men de tar ikke alltid tak i dette selv så ring og mas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå