Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Jordbær... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Villjordbær er herlige, synd de er vanskelig å finne, ihvertfall der jeg bor.. Fine bilder der jeg synes V2 var mest ryddigst. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Markjordbær, mye av det akkurat nå i området der jeg holder til. Tror nok V2 er det beste bildet her med fint utsnitt og komp. Mvh Ragnar S Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Åhh! Njummi!! Hadde plantet sånne i hagen jeg også, markjordbær..ikke villjordbær. Men nå er de byttet ut med vanlige Coronabær. V1 har et rødt blad nedi hjørnet som ødelegger litt, V2 er flott, V3 ble litt for kontrastrik på en måte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Fredrik , Ragnar og Helene !!! Disse bærene er små men overgår de utlandske som selges i butikken . De smaker lite og er mest til pynt i frukt og grønsaksdisken . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Du må vel fylle hagan i trehøyder med slike skal det bli syltetøy ut av det. Men meninga er vel helst å eta dem rett fra planta der de står? Vanskelig å velge mellom V2 og V3. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Du må vel fylle hagan i trehøyder med slike skal det bli syltetøy ut av det. Men meninga er vel helst å eta dem rett fra planta der de står? Vanskelig å velge mellom V2 og V3. Roar Hei Roar ! Takker for hyggelig og positiv kommentar ! Hagen måtte ha vært dekket av slike jordbærplanter skulle det ha blitt nok til syltetøy , men vi kan spise dem fra planten eller ungene kan tre dem på strå . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg