Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er utfordringene dine ute på markedet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lav kroppsvekt, utslett i ansiktet, sjenert og litt nerdete (mer væremåte og hvordan jeg snakker enn utseende). Jeg tror jeg egentlig er kjekk nok hvis jeg går opp noen kg og blir kvitt utslettet i ansiktet. Jeg er reflektert, kan snakke om ting og kler meg pent (alltid skjorte, jeans, skinnjakke og litt peneste sko).

Anonymous poster hash: c3b7f...dd7

Lenke til kommentar

Hva sliter du mest med på datingfronten og nye forhol? Dårlig selvtillit, en diagnose, tillitsproblematikk, bosted med lite mennesker? Hva hindrer deg som kunne tenkt deg et forhold?

Anonymous poster hash: bc68c...32b

Jeg har tatt en pause fra dating. Vet ikke om den blir for alltid eller ikke. Men kjenner at pausen får meg til å nyte de andre gleder utenom dating. Det er velværelsespleie å ta en pause fra det.

Jeg sliter med selvtilliten med tanke på dating men har selvtillit utenom dating. Sliter spesiellt angående : er jeg fin nok? Har jeg fin nok kropp? Er jeg bra nok sexuellt? Overgår alle andre meg? Skiller jeg meg ikke ut som en man kan bli forelsket i? Kan en mann bli glad nok i meg ? Osv... mye slike tanker.

Tror at de fleste har litt slike følelser i seg. Men spørs hvilke erfaringer man sitter med fra før.

Jeg føler lett at når jeg har skrevet med folk fra nettet så skriver de til meg som om jeg er en fotomodell som er klar for catwalken. Og da tenker jeg : hva er det de forventer egentlig? At jeg er luksusfin fordi jeg er singel????

Utfordringen min er å jobbe med selvtilliten og bli tryggere på meg selv når det gjelder dating :).

Lenke til kommentar

Mitt største problem er at jeg ofte setter opp vegger når jeg er usikker. Men jeg tar ansvar å bryter de ned når jeg legger merke til det.

Ellers har vel folk vansker med å bli kjent med meg. I forhold til at en ikke gidder å lytte og diskutere. ^^

Endret av Andysowhatgg
Lenke til kommentar

Får flere komplimanger fra gutter enn jenter ??

Er relativt godt trent uten å være ripped. Blitt tatt for å være MMA fighter et par ganger.

Veldig usikker på om jenter finner meg attraktiv derimot. Fått høre jeg er kjekk, men ser sjeldent at damer blir intressert når jeg har vært ute. Iallefall ikke noe jeg legger merke til.

Min største utfordring derimot, er selv om jeg ikke er sjenert er jeg til tider introvert. Trives med å ikke si for mye. I tilllegg er jeg litt rar og en smule pipolar.

Slitt med både angst, hypomani, depresjon og paranoia. Noe som lett kan misforstås ,

Da jeg gikk på vgs for en evighet siden trodde jeg ingen var keen på meg, men fant ut senere at det var det flere som hadde vært men de trodde jeg var litt rundbrenner.

Det samme trodde samboeren min første gang hun så meg.

Og der har du vel den siste utfordringen min på markedet ;) jeg er ikke på markedet og trives egentligt veldig godt med det :) Fant endelig ei jeg trives veldig godt med etter å i flere år kun hatt korte og sjeldne småflørter uten å egentligt vite om damer fant meg veldig attraktiv eller ikke.

Anonymous poster hash: 511ee...67c

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...