Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

kjønnssykdomstester, hvor lang tid tar det før man får svar?

LineMalen

Anbefalte innlegg

Jeg testet meg for hiv, hepatitt, klamydia, gonoré og tok celleprøve for ca 3 uker siden. Prøvene ble sendt til labotorium til sykehuset. Jeg fikk beskjed om at jeg ikke hører noe om alt er okey. Jeg regner med at alt er okey men noen som vet hvor lang tid det går før prøvene er sjekket?

Jeg har ikke hørt noe etterpå.

Endret av LineMalen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er gutt, vet ikke om det har noe å si. Men legen sa til meg at om jeg ikke fikk noe svar innen 2 uker var alt good. Hørte ingenting hehe

Testet meg en gang for nesten 3 år siden og da ringte jeg å spurte når jeg fikk svarene. Og da sa de at det var ingenting galt med prøvene allerede etter 2 dager. Nå er det gått nesten 3 uker så jeg regner nå med at ingenting var galt med prøvene. Det som jeg er redd for nå er å havne i seng med noen og ødelegge det jeg har sjekket meg for. ;).

Lenke til kommentar

Jeg er gutt, vet ikke om det har noe å si. Men legen sa til meg at om jeg ikke fikk noe svar innen 2 uker var alt good. Hørte ingenting hehe

Testet meg en gang for nesten 3 år siden og da ringte jeg å spurte når jeg fikk svarene. Og da sa de at det var ingenting galt med prøvene allerede etter 2 dager. Nå er det gått nesten 3 uker så jeg regner nå med at ingenting var galt med prøvene. Det som jeg er redd for nå er å havne i seng med noen og ødelegge det jeg har sjekket meg for. ;).

Haha, den er veldig forståelig. Du har nok ingenting å bekymre deg for siden du ikke har hørt noe på så lang tid. Men skader jo ikke å ringe for å få det bekreftet :)

Lenke til kommentar

Haha, den er veldig forståelig. Du har nok ingenting å bekymre deg for siden du ikke har hørt noe på så lang tid. Men skader jo ikke å ringe for å få det bekreftet :)
Haha . Jepp regner med det har gått bra ;). Nå tør jeg ikke ligge med noen så lett for da må jeg teste meg på nytt :/ . Og ikke har jeg lyst å ligge med noen så lett heller. Endret av LineMalen
Lenke til kommentar

Haha . Jepp regner med det har gått bra ;). Nå tør jeg ikke ligge med noen så lett for da må jeg teste meg på nytt :/ . Og ikke har jeg lyst å ligge med noen så lett heller.

Eller bare bruke kondom

Lenke til kommentar

Personlig så går jeg alltid med kondom på innerlomma. Kondomer er billig. Og du får dem gratis.

MEN! Plutselig så har du ikke en. Og dama ligger der klar. Og du er full og tenker "Fuck it!"

Jeg får skaffe meg kondomer å ha liggende. Hver gang jeg har hatt sex så vil ikke mannen bruke kondom, tiltross for at han ikke er full. Men nå når jeg er testet så vil jeg ikke måtte skite meg ut å måtte teste meg om igjen med det første. Så nå skal jeg insistere på kondom og ha den klar haha til neste gang noe skjer ;) hahahaha

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...