Kick150 Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Mulig dette ikke er rett forum, men prøver likevel jeg. Det som er problemet, er pop ups og reklame. Spesielt når jeg surfer på utenlandske sider så popper det opp i ett sett. Etter at jeg skiftet ut hardware og inst. nytt os-system, så er dette blitt en plage!. Hadde ikke dette problemet tidligere, så jeg synes det er noe rart. Norton Securityen er krysset av for å blokkere slikt, men det ser ikke ut som om det hjelper. Noen råd å gi her? På forhånd takk! Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Du burde sjekke om du har spyware-programmer innstallert. Disse kan gi uønskede pop-ups osv. Et bra program for å fjerne slikt er Ad-aware. Lenke til kommentar
MantaRay Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Høres ut som adware ja, kjør en scan med Ad-Aware (last også ned nyeste referansefil). Ellers kan du jo prøve bytte ut Internet Explorer med Mozilla, som har en veldig god innebygd Popup-blocker. Kjører Mozilla nå og har absolutt INGEN problem med popups. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Opera har også popup blokker. Alternativ til AdAware er SpyBoot search and destroy. Det er bare å teste. Lenke til kommentar
Kick150 Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Gode greier. Takk skal dere ha folkens. Skal prøve og se om ikke det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå