Spragleknas Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Fikk denne av en kompis ... Hvis noen med navn [email protected] legger dere til i msn så ikke godta.. da får du troyanskehester(virus) som herper dato og logger av MSN mellom ni-elve på grunn av det nye `PacMan` viru t som angriper alle på MSN og stjeler Passord, CD-Keys, og gjør systemet ustabilt. Send denne beskjeden videre til alle kontaktene i din MSN, for hvis en på din liste har viruset kan du få det. :yikes: Kødd eller? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Å hjelpes! Fikk den samma, bare at mailen var johanna91 eller no. Dette er bare kødd, et søk på PacMan viruset for meg, var at det var et mindre farlig fil-infeskjsons virus, og ingen særiøs ting for oss proffer Neida, har du et antivirus så merker du den sikkert ikke. Lenke til kommentar
wil Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 har faktisk ikke telling på hvor mange ganger jeg fikk denne meldingen fra folk men det var noen ganger ja. fra alle de jeg fikk meldingen fra så sa jeg dette: det er ikke noe å være redd for, har du antivirus prog så går det nok bra. Lenke til kommentar
erikos Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Rolig Rolig hehe man kan ikke få ett virus bare hved at en eller annen legger seg til din msn liste...så slapp av og nyd julen Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Rolig Rolig hehe man kan ikke få ett virus bare hved at en eller annen legger seg til din msn liste...så slapp av og nyd julen Ehh... men hva med når du begynner å snakke med personen da? Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Men god jul-- den er jeg med på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå