rusleape Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 (endret) Hei Fikk to stk Dynavoice FX-4 billig og bestemte meg for å sette disse opp i kjellerstua for å få en smak av surroundlyd, men jeg er litt usikker på hvor jeg skal plassere de.Slik ser stua ut: Blå=fronter Lilla=TV Rød=sitteposisjon Gul=sofa Avstanden mellom TV og sitteposisjon er 3 m. Det står en aktiv subwoofer i rommet. All hjelp mottas med takk! Endret 5. juli 2016 av rusleape Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 (endret) Jeg ville ommøblert. Ser ut som du har en hel vegg til høyre i bildet... (hva er evt til venstre? Vinduer?) Og høyttalerene kan henges på veggen ved siden av TV.. Endret 11. juli 2016 av Caddy Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Det beste er nok som Caddy nevner og om møblere, men hvis det ikke er ett alternativ, så pass på at frontene står ca like langt i fra lytteposisjon. Bakhøyttalerene setter du inntil veggen bak sofaen, på hver side av sofaen, og retter de rett mot ørene. Funker ok når man ikke får de 45 grader bak seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå