VERAC Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Hei!Har et problem med video sekvenser i spill der skjermen begynner å hakker og skjermen får "flicker". Prøvde "Oddworld Abe's Oddysse" (det gamle) og når video sekvenser starter så skjer dette hele tiden.Det er ingen video options inne i selve spillet.Har sjekket at alle drivere til skjermkortet er oppdatert.Hadde satt veldig pris på litt hjelp, siden jeg er veldig nybegynner på pc. Lenke til kommentar
VERAC Skrevet 5. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2016 Alt flyter veldig fint inne i selve spillet. Dette skjer kun når det er "video sekvenser". Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 (endret) Hva slags kabel bruker du/ hvilken kontakt på skjermkortet? Jeg fikk flimmer i BDO (røde streker over skjermen) og det var pga noe med DVI, satt på en DP-DVI overgang (husker ikke om den er aktiv eller passiv) og da ble det vekk Edit; Hvis selve videoen lagger så tror jeg det er pga noe annet. Endret 5. juli 2016 av SlikGårNoDagan Lenke til kommentar
Jext Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Et kjapt Google søk på problemet forteller meg at dette er et issue som flere har opplevd, det betyr nok at det ikke er noe galt med din maskin. Her er en post som viser det mest lovende løsningsforslaget: https://steamcommunity.com/app/15700/discussions/0/648811126483611565/ Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Ikke helt ukjent problem for meg, at gamle spill ikke altid kjører som de skal, inkludert av videoer noen ganger "flimrer" eller har andre problemer med å kjøre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Tipper det har med innebygde videoavspillere som ikke er helt up to date for dagens teknologi. Bink f.eks. sliter ofte med rett oppløsning. Prøv å spille Final Fantasy 7 (pc versjonen), det er svære pixels overalt i cutscenene. Men ingen pixler overhodet hvis man spiller dem med mediaplayer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå