otl Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 husk at windows ikkke er det eneste osEt som eksisterer. Men er en av de få som virker som ett fullverdig OS. . Da hjelper det lite om det finnes 1000 andre som ikke gjør det. Lenke til kommentar
Arthur Sæbø Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Ingen katastrofe om Windows 10 snikinstalerer seg på pc-en . Dette gjorde det hos meg på en maskin . Ved å ikke godta betingelsene , vinduet som kommer opp etter instalering , fikk jeg muligheten til å slette 10-eren og gå tilbake til original instalasjon . Dette gikk fint , og maskinen fungerer normalt i dag med det gamle systemet . Lenke til kommentar
ozone Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Det er jo en grei vei ut av det om uhellet skulle være ute! Men maskinen har lastet ned 10 Gig, og herjet vilt med harddisken din, byttet ut drivere, konfigfiler, endret overalt i registeret, og en hel haug med annet, for så å prøve å gjøre alt om igjen... Så at PC'en blir akkurat slik den var tviler jeg sterkt på. Lenke til kommentar
Rain690 Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Han mistet et kvarter med jobb. Når jeg leste overskriften hørtes det ut som om det var en doktoravhandling som ble slettet. "Gabriel fikk en dag eller to ekstra å pugge på pga Win10 oppgradering" er bedre. Hvis han har glemt å lese på et par ting så er det bare positivt Hvis datamaskinen slår seg av med et officeprogram oppe, så er det lagret uansett i temp mappa, evt så sier office i fra når den starter opp igjen at det er et ulagret dokument.. vil du gjennoprette? Selfølgelig vil win 10 installasjonen gimpe office litt, men somsakt see i temp mappa, den vil ligge dær uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå