Emil C. Fredhammer Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Artig foto av den nye Fjellheisen! Fint at du har både nedgående og oppgående gondol i diagonal. Jeg har ikke kommet meg til å prøve nye Fjellheisen men tenker det blir en tur i sommer,dog med vidvinkel på montert sppeilrefleksen Lenke til kommentar
h-a Skrevet 6. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2016 Artig foto av den nye Fjellheisen! Fint at du har både nedgående og oppgående gondol i diagonal. Jeg har ikke kommet meg til å prøve nye Fjellheisen men tenker det blir en tur i sommer,dog med vidvinkel på montert sppeilrefleksen Hei, det er samme godol som er forstørret opp til 200%, og montert sammen med originalutsnittet. Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Artig foto av den nye Fjellheisen! Fint at du har både nedgående og oppgående gondol i diagonal. Jeg har ikke kommet meg til å prøve nye Fjellheisen men tenker det blir en tur i sommer,dog med vidvinkel på montert sppeilrefleksen Hei, det er samme godol som er forstørret opp til 200%, og montert sammen med originalutsnittet. Ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg