Magsf Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 hva er best av disse ? Lenke til kommentar
SpaKonG Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Sapphire har jo laget ATI-baserte kort mye lenger en Asus, Asus er "nye" hos ATI' er vel smak og behag, ganske lik ytelse Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) vel, asus har alltid vært nvidia sitt svar på hercules på ati sin side. så det at dette er de første ati kortene deres har ikke akkurat spesielt mye å si. asus stiller med rock-solid bundle og hadde vært mitt klare valg dersom jeg skulle valgt xt kort. Endret 24. november 2003 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
SpaKonG Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 vel, asus har alltid vært nvidia sitt svar på hercules på ati sin side.så det at dette er de første ati kortene deres har ikke akkurat spesielt mye å si. asus stiller med rock-solid bundle og hadde vært mitt klare valg dersom jeg skulle valgt xt kort. det at Asus alltid har vert nvidias svar på hercules-korta, vil ikke si at Asus lager like bra ati-kort. Det er stor forskjell på Ati-kort og Nvidia-kort, f.eks størrelsen.(nå mener jeg ikke ytelse!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå