OleeKristian Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Hei. Er interessert i å kjøpe en Samsung Smart TV men trenger litt hjelp: Fant denne på expert nå på tilbud: https://www.expert.no/tv/tv/samsung-ue55ku6455uxxe-55-led-tv/p-259959/ Er dette et godt kjøp? Det er så mange modeller og serier fra Samsung at jeg har ikke sjangs til å holde styr på hva som er forskjell på de forskjellige modellene. Kravene er at den har smart funksjon som ikke er treig. Bra bildekvalitet. (Må ikke være 4K) Helst rundt 55" skjerm. Kom gjerne med andre forslag hvis det er noen andre TVer dere mener er et bedre kjøp. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Hvorfor så besatt av Samsung? Sony og Philips leverer også glimrende TV'r, ofte med bedre bildekvalitet enn Samsung. Og Samsung er ganske rasshøl når det kommer til SmartTV. Så fort det er en ny modell på markedet kan du se laaaaaaaaangt etter en oppdatering til din TV. Jeg sitter med en JS8005 fra i fjor som fortsatt ikke har fått HDR-oppdateringen til Netflix, selv om den burde vært ferdig for 4 mnd siden, og de lovte skulle være ferdig før juni. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 (endret) Phillips imponerer ingen for tiden på bildekvaliteten. Edit : Tenker da blant annet på sort nivå og clouding. Er vell Panasonic mener jeg som sitter på referanse skjermen for LED/LCD. Ellers er jo lG på oled fronten. Samsung får jo også masse skryt for flere led de kommer ut med i mellom / top klasse skjermene, men at de har dårlig støtte / fremtid støtte tviler jeg ikke på. Endret 5. juli 2016 av Bendorama Lenke til kommentar
OleeKristian Skrevet 5. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2016 Nei, samsung er ikke noe must. Men slik som jeg har forstått det så er det kun Samsung som har HBO Nordic appen. Noe som er kjekt Menne er dette en bra TV? Sånn satt opp mot prisen? Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 En grei TV til prisen det der ja. Men er enig med de over her at det kan være lurt å se på flere merke, ville først å fremst sett på Panasonic og Sony selv. Du kan forøvrig se HBO via Chromecast som er innebygd i android-tv som Sony og Philips har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå