fjarle Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Har doblet Kickstarter-budsjettet, men blir den noe av?Denne mobiltelefonen skal kunne kjøre PC-spillene direkte Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Lukter epic fail og svindel dette her, men det er lov å håpe. 1 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Produktet kan potensielt bli noe i nærheten av en lommelaptop med krefter nok til spill, men vil 100 000 dollar holde til å utvikle den? Det kan jeg ikke i mine villeste vrangforestillinger vrangforestille meg. Hadde slike småpenger holdt, hadde en Atom-basert Microsoft Surface Pro-telefon eksistert, Acer, Apple og Asus hadde hatt lomme-PCer og smart-klokker hadde ikke vært centimetern tjukk. Men slakker vi litt på reklamepraten skal man jo klare å lage en smarttelefon i det formatet. Lenke til kommentar
StineJB Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Hele kickstarter videoen er super cheesy, og virkelig ikke profesjonelt laget i det hele tatt. +90% av meg sier at dette er svindel, eller at de prøver å lage det uoppnåelige. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Har mer tro på det enn anordningen for å kunne puste under vann og solar roadways, men ikke mye.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 årets mest cringeworthy video? Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 At pressantøren er klin lik Voldemort fra Harry Potter filmene hjelper dem nok ikke men:-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg