Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Vurderer å kjøpe meg en iPad Pro 12,9 tommer. Har idag en Surface Pro 3 som er like stor, men jeg synes den har så mye bugs og ustabil oppførsel at jeg begynner å bli lei. Bruker mest til å surfe og se film/TV-serier. Er det stor forskjell på Surface Pro 3 og en iPad Pro 12,9 i batteritid og ytelse. Prisen er jo ikke blant de laveste, men er den allikevel verdt det? Noen som har den som kan fortelle om sin mening? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Har bare demotestet den litt, så det er ikke noe langtidserfaring. Den er stor for tablet å være men høvelig grei størrelse om du sammenligner med små notebooks. Størrelsen blir nok en vanesak uansett etterhvert hvis du kan leve med de begrensningene du får med iOS i forhold til Surface. Batteritiden er høvelig lik, samme med ytelsen. Du trenger flust med accessories for å nå Surface pro 3. Manglende støtte for MicroSD på iPad er videreført til iPad Pro, så der må du til med eksternt ekstraminne. Tastatur kommer utenom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 (endret) ... Endret 5. juli 2016 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
V-S 86 Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 (endret) Satt og vurderte mellom surface pro 4 , ipad pro 9,7 eller 12,9. Solgte min wacom og slo til på en brukt 12,9 128gb cell til prisen av en ipad pro 9,7 128gb... Angrer ikke et sekund:) Iallefall til mitt bruk Surfing og video går utrolig bra det, men der den virkelig skinner er til tegning Endret 5. august 2016 av V-S 86 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Drit i å spør andre om erfaringer, elektronikk er ganske individuellt. Det er noe som heter åpent kjøp som er laget for å motvirke "tvangskjøp" basert på andres erfaringer. For eksempel; http://www.elkjop.no/cms/elkjop-kundenes-garantier-og-rettigheter/elkjop-kundenes-garantier-og-rettigheter/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå