Atle Riska Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Greek Wine Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Hva kan vel måle seg med en kald lokal hvitvin på en gresk taverna? Likte dette bildet, fargerikt og fint komponert. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 5. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2016 Hva kan vel måle seg med en kald lokal hvitvin på en gresk taverna? Likte dette bildet, fargerikt og fint komponert. Mvh Fredrik Takker Fredrik, er vel mer i den røde jeg da :-) Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 5. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2016 Fargerikt, fra Kreta! Takker smort1, ikke Kreta men Naxos ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 WOw!! Dette tok meg rett i hjertet! Fantastisk fargefangst!! Nydelig blurring! Særdeles behagelig bilde! Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 7. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2016 WOw!! Dette tok meg rett i hjertet! Fantastisk fargefangst!! Nydelig blurring! Særdeles behagelig bilde! Takker og bukker Gro, jepp fargene og bluren var det jeg og likte :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg