Supermann777 Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Hey! jeg er ganske ny på Tinder og sånne ting! fikk en Match istad med en veldig søt jente! Var veldig usikker på hvordan man ikke skal drite seg ut etc! Regner med er mange som sikkert bare skriver standard shit som Hei! Hvordan går det? Hva gjør du på frititden og bla bla bla? Funker det? Jeg tørte ikke skrive noe sånn standard kjedelig så vill bare vise dere hvordan jeg gjorde det! Og setter veldig pris på tilbakemeldinger om noen kimser eller liker min fremgangsmåte! ho hadde noen bilder men ga meg ikke så mye og gå ut ifra siden var bare vanlige bilder! ikke fjell klatring eller hester etc... Jeg så derimot ho liker Game of thrones og et bilde med pannekaker og bær så bare prøvde og bygge startfasen med det! Meg; Hey Sofie Winter is coming!!! Will u travel with me to my castle in Winterfell? Ho: Haha, gjerne (Sjenert flaut smiley) Meg: Kan tilby ly og de beste pannekakene med bær du har smakt! Med dine perfekte blå øyne kan du bli min dronning av nord, lett Ho: Smiley tegn med hjerter i begge øynene! Så har jeg ikke skrivi no tilbake enda Ligger jeg an for en go start her? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Gratulerer med match. Det funker absolutt ikke å skrive "Hei, hvordan går det?" eller liknende. Da får du sannsnyligvis ikke noe svar. Du må skrive noe morsomt eller svært interessant. Det synes jeg du lyktes med. Dette er en god start, så nå må du bare fortsette å være like oppfinnsom og engasjere henne. Lenke til kommentar
Supermann777 Skrevet 4. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2016 Gratulerer med match. Det funker absolutt ikke å skrive "Hei, hvordan går det?" eller liknende. Da får du sannsnyligvis ikke noe svar. Du må skrive noe morsomt eller svært interessant. Det synes jeg du lyktes med. Dette er en god start, så nå må du bare fortsette å være like oppfinnsom og engasjere henne. Takk, takk Ja får prøve og klekke ut noe Lenke til kommentar
Mann288 Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Er det noen her inne som har fått sex ved å bruke tinder? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Jeg brukte Tinder en liten periode før jeg slettet kontoen. Sa bestandig bare noe ala "Hei sap?" Funket med noen jenter, men de aller peneste gidder ikke svare. Nå har jeg ei jente fra Tinder som sender meg uoppfordret snapvideoer av henne fingre seg selv. Klager ikke, men når jeg ikke svarer henne bør hun kanskje ta et hint om at jeg ikke er interessert i å møte henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå