Kruste Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Har planer om å kjøpe en Sony Xperia Z5 Compact som er telenorlåst. Har nå Hello som operatør og de bruker jo Telenor sitt nett. Noen som vet om dette funker eller må jeg få låst opp telefonen ? Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Sikker på at den er låst? Veldig sjelden telefoner er låst nå til dags, som regel kun telefoner som er solgt med kontantkort som er låste. er den solgt med abonnement så får du opplåsingskoden umiddelbart uten at det koster deg noe som helst. Lenke til kommentar
Kruste Skrevet 4. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2016 Selger sier den er låst til telenor, men dette ser jo man når man prøver Hello kortet. Altså hvis den er låst til Telenor så får jeg låst denne opp helt gratis ?? Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Selger sier den er låst til telenor, men dette ser jo man når man prøver Hello kortet. Altså hvis den er låst til Telenor så får jeg låst denne opp helt gratis ?? Ja, hvis den er solgt med et Telenorabonnement så. Ikke lov å ha bindingstid både på telefon og abonnement Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå