Gå til innhold

Spotify på Samsung TV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Spotify app on Samsung Smart TV is available on all Smart TVs released by Samsung in 2012 to 2014 and E series 4000-9000 in all Spotify launch countries.

Spotify currently isn’t supported on 2015 Samsung Smart TV models that run the Tizen OS.  

Har du sjekket på "app store" ?

• Liker 1
Lenke til kommentar

The Spotify app on Samsung Smart TV is available on all Smart TVs released by Samsung in 2012 to 2014 and E series 4000-9000 in all Spotify launch countries.

Spotify currently isn’t supported on 2015 Samsung Smart TV models that run the Tizen OS.  

Har du sjekket på "app store" ?

Jøss! Det må jeg si er svakt av Samsung! Jaja da blir det vel Chromecast.

Lenke til kommentar

Sant, men tror ikke spotify på TV er så veldig mye brukt. Høytalerene i en TV bruker ikke å være av beste sort, og har man stereo/lydplanke streamer man jo bare spotify direkte til det.

Har vel brukt spotify 2 ganger på min. Setter heller på musikk på YouTube så man får video på sangene på TVen :p

Lenke til kommentar

Gikk nettopp til anskaffelse av en UE55KS7005. Jeg var sikker på det fantes en Spotify app for Samsung smart tv'er? Finner den ikke :hmm:

Litt off topic. Er du fornøyd med tv'en ? Noe nevneverdig - Bra/Dårlig. Venter selv i håp om et tilbud på UE65KS7005 eller 8005.

Finner ikke så mye tester rundt 7005 selv på google.

Lenke til kommentar

Gikk nettopp til anskaffelse av en UE55KS7005. Jeg var sikker på det fantes en Spotify app for Samsung smart tv'er? Finner den ikke :hmm:

Litt off topic. Er du fornøyd med tv'en ? Noe nevneverdig - Bra/Dårlig. Venter selv i håp om et tilbud på UE65KS7005 eller 8005.

http://www.whathifi.com/samsung/ue55ks7000/review

Tar muligens feil, men KS7000 er vell samme som 7005 i Norge.

Lenke til kommentar

http://www.whathifi.com/samsung/ue55ks7000/review

Tar muligens feil, men KS7000 er vell samme som 7005 i Norge.

Jeg tror du har rett ! Takker :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...