Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen som har tatt steget å flyttet fra hjemstedet sitt noengang?

Anbefalte innlegg

Det er så absolutt ikke egoisme å flytte med barna. Man skal selvfølgelig tilpasse livet sitt når man får barn, men de skal ikke "bestemme" alt heller. Har man behov for å flytte og en veldig god grunn så kan det være verre for barna om man blir boende.

Eller er det slik at du ikke kan ta med deg barna LineMalen?

Jeg tenker på far til barna. Han ønsker å ha kontakt med dem han også. Og jeg tar selvsagt hensyn til alle situasjoner rundt barna. Jeg liker ikke denne byen mer. Unngår å reise til sentrum bare pga at sentrum ikke er noe stort. Men okey: jeg får leve med det og trene meg til det. Får si det sånn: hvorfor skal en eks ødelegge for at jeg skal ville bo i byen? Okey: jeg får ta meg sammen, og bare ignorere om jeg tilfeldigvis er så uheldig at jeg møter på han. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-239845

Å flytte i Norge ER ikke et stort steg. I verste fall er du et flyttelass fra å snu hjem igjen.

Å flytte er det beste jeg noen gang har gjort. Har ikke angret et sekund, men nølte en del før jeg gjorde det :)

Lenke til kommentar

Å flytte i Norge ER ikke et stort steg. I verste fall er du et flyttelass fra å snu hjem igjen.

Å flytte er det beste jeg noen gang har gjort. Har ikke angret et sekund, men nølte en del før jeg gjorde det :)

Ja i visse tilfeller kan det gjøre godt å flytte. Det er sånn jeg føler det nå. Det kunne vært godt. Men tenker på familien.

Høres det ikke teit ut å flytte pga en eks man har angst for å treffe på? Jo vent... det er vel en velkjent sak. Har faktisk hørt om mange som har rømt byen eller bygden pga en eks.

Lenke til kommentar

Høres det ikke teit ut å flytte pga en eks man har angst for å treffe på? Jo vent... det er vel en velkjent sak. Har faktisk hørt om mange som har rømt byen eller bygden pga en eks.

I de tilfeller hvor man må flytte pga en eks, er dette gjerne fordi eksen er innpåsliten. Du skaper imidlertid ditt eget problem her. Etter hva du selv har skrevet å dømme, så har denne eksen kuttet deg fullstendig ut, og ignorert deg siden nyttår. Det er du som er obsessiv, ikke ham.

Lenke til kommentar

I de tilfeller hvor man må flytte pga en eks, er dette gjerne fordi eksen er innpåsliten. Du skaper imidlertid ditt eget problem her. Etter hva du selv har skrevet å dømme, så har denne eksen kuttet deg fullstendig ut, og ignorert deg siden nyttår. Det er du som er obsessiv, ikke ham.

Jeg synes at han har behandlet meg så dårlig at jeg derfor ikke vil treffe på han igjen. Kan godt være at han vil ignorere meg fullstendig om han ser meg. Jeg vet ikke. Men han behandlet meg virkelig styggt og dårlig under vår kontakt på mange måter som gjør at jeg aldri har lyst å treffe på han. Det er derfor jeg har lyst å flytte, mest for den nedverdigende følelsen jeg vil føle dersom jeg tilfeldigvis ser han igjen. Noen råd om den? Hvordan ville du selv taklet den dersom du traff på en dame som hadde behandlet deg som en skit, og så ignorere deg? 

Jeg tror ingen ville likt å treffe på en som hadde behandlet en så dårlig som han har behandlet meg, selv om det er hans valg å ignorere meg fullstendig. Det er ganske sårt at han er sånn. Men jeg tror faktisk at han ikke bryr seg en skit, så det er gjerne ikke å bry seg om jeg hadde møtt på han. Og heller bare tenke på han som en fremmed som jeg aldri har sett før, og som en fremmed en må ignorere.

Endret av LineMalen
Lenke til kommentar

Ignorert henne.

Ja og du hadde ikke likt henne for måten du var behandlet på om du var meg du heller. At hun hadde slått deg, sagt nedverdigende ord i forholdet og at du hadde akseptert og trodde at alt var kjærlighet for så å bli ignorert etter siste gangen dere hadde sex. Ja jeg kommer til å ignorere han. Men du hadde gjerne forsøkt å unngå å møte på henne. Det er det jeg gjør. Har meg selv å skylde på for at jeg ikke dumpet han og lot han behandle meg slik.

Jeg får bare bo her og håpe på at han flytter herfra etterhvert istedet. Han er ikke fra denne byen. Og så ignorere om jeg treffer på den dusten .

Da har jeg løsningen : lever som normalt. Presser meg til å gå der jeg vil og skal. Treffer jeg på han så ignorerer jeg. Lar ikke angsten ta kaken om å ferdes der jeg vil.

Endret av LineMalen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...