mwy Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Hvor mange gode norske diskusjonsfora finnes det? Hvilke andre vetdereom, bortsett fra dette, som selvsagt er utmerkert. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Diskusjon.no! Ingen over ingen ved siden! 6 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 (endret) tidssonen eller, muligens det ikke går under diskusjon? Endret 4. juli 2016 av Salvesen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 kvinneguiden Han spurte om gode diskusjonsforum. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 (endret) Kvinneguiden er mye bedre for her på diskusjon så refser alle meg fordi jeg skriver visstnok idiotiske ting. Ved å lese kvinneguiden føler jeg meg mer ovenpå. Endret 4. juli 2016 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Er nok muligens litt i overkant meget med moralpoliti på diskusjon.no. Men finnes ikke bedre forum uansett Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Holy shit? Mye moralpoliti her?! Da har du ikke vært på steder som Kvinneguiden og lignende. FreakForum er mer liberitansk da. De skal du ha, men de sikter på en helt annen brukergruppe. Og joda, det finnes bedre forum. Men de er spesialiserte innenfor små nisjer. De kan det de driver med. Her har vi "alt" samla på en plass. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Holy shit? Mye moralpoliti her?! Da har du ikke vært på steder som Kvinneguiden og lignende. Der har jeg heldigvis kun endt opp etter å ha søkt på ting som "salami over dato" e.l. Men, ja, jeg synes til tider det er mye her. Om noen for eksempel spør om måter å gjøre ting litt halvveis på, eller ikke gjøre det i det hele tatt, for eksempel relatert til skole, er det ikke mangel på mennesker som virkelig skal ha frem at vedkommendes fremtid kun er på gaten. Har noen røyket hasj en gang er sjansen stor for at han også ender opp på gaten. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 tror mange har behov for nakenprat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå