Ragnar Skj Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Parti fra Oscarsborg - borggården Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Kjempebra dette Ragnar:-) Stilfull komp, god skarphet og fargene sitter. Tror du har brukt både passer, linjal og vinkel for og få midtstillingen her....og jaggu tror jeg det er i vater også:-) Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Ser du har lagt stor vekt på symmetrien her. Et bilde som Virkelig står seg på et godt "oppmålt" standpunkt. Flott med de fire fargelagene også ovenfra og ned. mvh Ibn Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Her har du virkelig gjort en god jobb med symetrien Ragnar! Riktig flott himmel og ellers alt på stell! Det er noe skyrusk oppi kanten som en kunne ha klonet vekk kanskje, men det er sikkert bare jeg som ser det, og da er det ikke så viktig Virkelig et flott bilde! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2016 Kjempebra dette Ragnar:-) Stilfull komp, god skarphet og fargene sitter. Tror du har brukt både passer, linjal og vinkel for og få midtstillingen her....og jaggu tror jeg det er i vater også:-) Midtstillingen er vel OK håper jeg. Jobbet litt i etterbehandlingen, bl.a. med separate fargejusteringer, selv om det kanskje ikke ser slik ut på bildet. Takk for god kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2016 Ser du har lagt stor vekt på symmetrien her. Et bilde som Virkelig står seg på et godt "oppmålt" standpunkt. Flott med de fire fargelagene også ovenfra og ned. mvh Ibn Hjertelig takk for hyggelig kommentar Ingvald ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2016 Her har du virkelig gjort en god jobb med symetrien Ragnar! Riktig flott himmel og ellers alt på stell! Det er noe skyrusk oppi kanten som en kunne ha klonet vekk kanskje, men det er sikkert bare jeg som ser det, og da er det ikke så viktig Virkelig et flott bilde! Joda, falkeblikket ditt er godt å ha, ser det lille hvite som med fordel kunne vært klonet bort. Takker igjen for konstruktiv kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Ett meget stilig motiv. Det kunne fort blitt flatt og kjedelig, men de usymmetriske skyene skaper fin dynamikk og liv i bildet. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2016 Ett meget stilig motiv. Det kunne fort blitt flatt og kjedelig, men de usymmetriske skyene skaper fin dynamikk og liv i bildet. Mvh. Rolf Takker herr Kristensen ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2016 Superflott! Takk for det Tove ! Skj Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Hei Ragnar. Enig, superflott M v h Leif Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Rent og fint dette her, ikke noe å sette fingeren på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Nydelig panorama , bortsett fra de ørsmå skydottene i toppen er det ingenting å sette fingeren på . Flott komposisjon med flott fargepalett og fint forhold mellom lys/skygge . Skyformasjonen i bakgrunnen er prikken over i'en . I EXIF står det at 10mm brennvidde er brukt her , under generelt står oppført et 18-135mm hva er det riktige? Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2016 Hei Ragnar. Enig, superflott M v h Leif Takker Leif ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2016 Rent og fint dette her, ikke noe å sette fingeren på. Takker for hyggelig tilbakemelding Jarle ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2016 Nydelig panorama , bortsett fra de ørsmå skydottene i toppen er det ingenting å sette fingeren på . Flott komposisjon med flott fargepalett og fint forhold mellom lys/skygge . Skyformasjonen i bakgrunnen er prikken over i'en . I EXIF står det at 10mm brennvidde er brukt her , under generelt står oppført et 18-135mm hva er det riktige? Mvh Alec Hei Alec, 10-24mm som står oppført under EXIF er riktig, Ved en blunder har jeg ført opp 18-135mm. objektivet under generelt. Skarpt iakttatt, og takk for at du never dette, skal rettes opp. Ellers takk for svært hyggelig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Hei Ragnar. Enig, superflott M v h Leif Takker Leif ! Skj Bare hyggelig !!!!! Lenke til kommentar
okjo Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Stilig og veldig bra, midtstillingen funker som et skudd her etter min mening. Høvelig format. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Ja, nå har jeg sett både på fullstørrelse og fullskjerm, men endte bare til det runde tårns svarte åpning likevel. Hva som er innafor veit jeg ikke. Minner litt om et såm Westernfort man ser på film - bare det at her er det murstein og vinduer og ikke treverk. Men skyteskår rundt hele halvmånen her også ser jeg. Nøyaktig og symmetrisk fanga av fotografen i fint lys med ditto skarphet for å henter ut farger og murstensdetaljer. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg