Aleks_r Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Er det noen her som har planer om å verve seg i fremmedlegion? I såfall: *TENK DEG GODT OM! *LANGT FRA ALLE FULLFØRER DE 5 ÅRENE KONTRAKTEN VARER. *IKKE TA MED DEG NOEN PERSONLIGE EIENDELER! *TA MED DEG TOALETTSAKER(OG IKKEMINST DASSRULLER). *I LEGIONEN: HOLD KJEFT OG GJØR DET DE BER OM! Håper dette er til hjelp for dere som skal til Fremmedlegion i 5 år. Ja, jeg har sær humor:D Lenke til kommentar
OuO Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hehe, du får et fransk pass og et rent rulleblad da. Har du mye trøbbel kan fremmedlegionen være en siste utvei. Ellers så er det jo mange som har slitt med psykiske problemer etter å ha vært der. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Lest " Mine fem aar i fremmedlegionen " av Oestein Paulsen ja Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Jepp, lånte den på biblioteket i stad, nettopp ferdig med den(Selv om den egentlig heter "Mine fem år som legionær") :-) Kjempebra bok! Kan anbefales! Endret 24. november 2003 av Aleks_r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå