Trondheimsgutt93 Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Hei!? Vet det kanskje er teit å bruke ett forum som anonym for å skrive det her, men føler det kan være godt å ha noen å snakke med det om.. Det har seg sånn at for noen uker siden så ble det slutt mellom meg og kjæresten.. Noe som var veldig trist for meg, siden det var hun som slo opp. Det er jo noe som lå litt i luften noen uker men kom likevel litt som ett sjokk når det først skjedde. Hun følte hun hadde mistet de kjæreste følelsene for meg og begynte og se på oss mer som venner. Jeg prøvde det jeg kunne for å prøve litt til men hun ville ikke mer og ville kun være venner sa hun. Jeg spurte om hun noen gang kom til å få følelser for meg igjen og da sa hun at hun ikke visst. Etter at vi slo opp har vi hatt lite kontakt noen uker før vi dro på en tur som vi hadde planlagt lenge før det ble slutt. Spurte hun om hun fremdeles ville, og det var ikke noe problem. Så var vi på turen og hadde de veldig gøy sammen igjen, men visste ikke helt hvordan jeg skulle oppføre meg ovenfor henne, siden hun bare vil være venner og jeg egentlig vill noe mer. Det endte jo med at vi ble mer og mer fysiske med hverandre og flørtet mer og mer før vi endte til sengs sammen. Hun sa til meg at hun fremdeles blir litt sjalu hvis hun skulle se meg med andre jenter og er veldig nysgjerrig hvis jeg prater med noen eller sender meldinger med noen. Hun sier at det var feil at vi hadde sex igjen og sier at det kanskje ikke burde skjedd. Om en uke så skal vi på en ny tur som er betalt og planlagt som hun fremdeles vill være med på, så tenkte å spørre hun da om det er noe vits i å ha forhåpninger om å kunne bli sammen igjen, hvis ikke så vet jeg ikke om jeg klarer å bare være venn med henne, da jeg fremdeles elsker henne.. Tror dere at siden hun fremdeles vil være med på turene og fortsatt blir litt sjalu at det er et tegn på at vi kunne bli sammen igjen? Ble langt og rotete det her, men godt å få det ut... Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Hun blir med på turene fordi de allerede er betalt uansett. Hun flørter og har sex med deg fordi du er der, og hun vil gjøre det beste ut av turen. Etterpå sier hun at det var "feil" å ha sex. Det betyr at det var feil fordi det får deg til å tro at det er noe mer på gang. Det var imidlertid riktig for å ikke ødelegge turen. Om du drar på neste tur med henne, kommer dere sikkert til å ha sex igjen siden hun ikke vil ha noe klein stemnng som ødelegger hele turen. Etterpå er det ferdig for godt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Lyst å gjøre henne frustrert? Slutt å være tøffel! Ikke ligg med henne, ikke flørt med henne. Reis på tur men behandle henne som en kompis du er på tur med bare fordi du ga han et løfte om det for lenge siden mens dere ennå hang sammen. Og så ser du bare frem til å bli ferdig med turen sånn at du slipper å se han igjen. Etter det så finner du deg ei ny dame. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Hun sa til meg at hun fremdeles blir litt sjalu hvis hun skulle se meg med andre jenter og er veldig nysgjerrig hvis jeg prater med noen eller sender meldinger med noen. Så hun vil ikke være sammen med deg men er fortsatt "eiesyk"... Bare si til henne at du ikke vil ha henne med på turen eller si at hun kan dra alene. Selvpining er liten vits og penger er bare penger Lenke til kommentar
Trondheimsgutt93 Skrevet 4. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2016 Greia er at jeg gjerne vil ha henne tilbake.. Har kontakt av og til, men hadde begynt å glemme henne litt men så er jeg tilbake igjen der jeg var npr det ble slutt.. Noe i meg sier at jeg burde droppe turen og glemme henne, men egentlig vil jeg bruke turen som ett siste forsøk for å få henne tilbake. Burde kanskje la være å ta noe særlig kontakt fremover til turen så kanskje hun begynner å tenke på hva jeg gjør siden hun fortsett er litt sjalu og så nysgjerrig? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Du får legge opp til at hun gjør forsøket, ingen dame liker en desperat mann og de lukter det på lang avstand. Surr rundt med andre jenter og pass på at hun får se eller høre om det. Har du tenkt tanken på at hun kan ha hatt en snabb om dagen i både munnen, tissen og rumpa, kanskje i munnen etter rumpa også. Tenk deg hvis neste gang du kysser henne så kysser du en munn som har hatt sperm fra en annen gutt inni seg Du vet aldri hva hun har drevet med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå