Dustin2 Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Et velsmurt menneskelig maskineri gjør at du kan ha en ny PC i fanget dagen etter at den gamle rykerANNONSE: Fra dette giga-lageret kan mobilen leveres dagen etter Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Neste dag? Kjem jo med hest og kjerre fra .se og tar opptil ei veke i postgangen. Burde vore anmeldt for villledande reklame! 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Neste dag er litt for optimistisk. Det tar som regel 2-3 dager postgang før pakken er fremme, ihvertfall for meg som bor i Oslo. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Bra reklame for en butikk som tydeligvis ikke er så godt likt https://www.prisguide.no/butikker/dustinhome Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 En av de verste butikkene man kan finne på å handle av. Helt avsindig dårlig service. Men det er jo ikke akkurat uvanlig for de svenske butikkene som prøver seg i Norge... 1 Lenke til kommentar
Strand Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Min erfaring er mer neste uke enn neste dag... Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Bra priser og kjapp levering er i hvert fall det jeg har av erfaring med Dustin Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Sist jeg bestilte noe fra dustin tok det over en uke. For ikke å snakke om hvis du skal sende noe i retur. Tok 2 måneder før jeg fikk tilbake pengene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Er synd at Dustin har fått et dårligere rykte over årene. Har egentlig bare positive ting å si om nettbutikken, men når så mange klager så er det noe som er feil et sted.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå