Cilk Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 (endret) Har en Samsung Galaxy S7. Jeg lurer på følgende:1) Hvordan kan jeg få sendt bilder til G-mail? Det gikk tidligere, men nå kommer ikke bildene fram. Er det en innstilling jeg har kommet borti, eller hva er feil?2) Hvordan kan jeg sende bilder til Facebook uten at de må ha lagringsplass på min mobil? Er det vanlig hos andre. Jeg tør ikke tillate dette. Er det noe man må tillate? Eller er en innstilling feil?Jeg blir glad hvis du kan kopiere svaret og også sende det til [email protected] Husk tema "Deling av bilder", ellers havner det i søppelkverna.Denne beskjeden får jeg på Galleri - del bilder på Facebook:"Tillat at Facebook bruker telefonens lagringsplass?Dette lar Facebook lagre og bruke informasjon, for eksempelbilder, på telefonen din og på SD-kortet."Ingen beskjed på Galleri - del bilder på mms mailadresse.Tror feilen oppsto når jeg tok imot en oppdatering en stund etter kjøpet.Kan dette innlegget leses i det hele tatt?På forhånd tusen takk for alle svar som kan hjelpe Endret 4. juli 2016 av Cilk Lenke til kommentar
Cilk Skrevet 4. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2016 Jeg har fått vite av Elkjøp at det må skyldes en oppdatering. Har sendt mail til Samsung support. Håper snart å få vite hva jeg kan gjøre. Håper jeg slipper å gå tilbake til fabrikkinnstillingene. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Hvis dette er etter oppdatering fra android 5.x til 6.0 så er det ikke noe å bry seg om. Det har blitt tryggere/strengere ved at du ser tilganagene og kan gi tillatelsene. Tidligere var alle tillatelsene der uten at du visste det (hvis du ikke leste alle betingelsene fra appene). Eller for å si det sånn: Ved å godta at Facebook får tilgangene, så blir du det som før fordi da hadde appen tilgangene uten å spørre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå