tommyb Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 (endret) Vi snakker vel om policy for salg, mer enn tekniske forskjeller. Hvis de velger å bare selge fullversjoner, så kan man fortsatt oppgradere, men det er ikke noen økonomisk fordel. Selv har jeg alltid foretrukket OEM-versjoner, som historisk sett har vært litt gnien med oppgraderingsmuligheter. Men policyen for OEM forandrer seg jo fra år til år, så det er ikke godt å vite når man er innafor og ikke. Er jo anbefalt til selvbyggere annen hver versjon og resten av gangene forbyr de selvbyggere å bruke OEM. Endret 5. juli 2016 av tommyb Lenke til kommentar
Royalgipsy Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Hvorfor får ikke jeg denne... Ja det var det ja, jeg tok den timen det atr å gjøre internett til set sikrere sted så fort den dukket opp for snart et år siden.. Og angrer ikke.. Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Hva blir det neste gratis office? Gratis spill til alle som oppgrader? Når man har openoffice\gimp\ og andre gratis programmer. Så kanskje microsoft bruker samme argument i så fall burde man ha ventet til siste stund. Liten sansynlighet folk gidder å oppgradere hvis de ikke allerede har oppgradert. Med mindre sommeren har man bedre tid å gjøre det på. Jeg kommer til å oppgradere. Og har ikke gjort det enda pga at jeg ikke har somlet meg til å ta et image av HDD i dag som sikkerhet, og i sommerferien er det bedre tid til dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå