Fotoskrulla Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Flott landskap, fikk lyst å gå stien langs elva innover i bildet:) Passe lukkertid på vannet og tåken lager et litt mystisk preg på det hele. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 4. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2016 Takk for komentaren. Ja, her er en kjempefin plass for å gå tur. Stien går lang langsdalen og først må vi krysse elva på en hengebro. Her er også en del planter som er spesielle skjelne blant den er Mari sko som jeg har lagt bilde for en stund sida. ☺ Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 The river, i litt tåke. Trangt dalføre som elven snor seg igjennom. Ok komposisjon dette og severdig bilde. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Flott bilde du viser her, personlig syntes jeg du kunne dratt litt mer i kontrast spaken. Men det er meg . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Flott komponert bilde av elvelandskapet , skarpt og med fine naturlige farger og et fint lys . Tåken gir en flott stemning og elven dybde til bildet . Mvh Alec Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 7. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2016 Tusen takk for så fin kommentarer. Omgående litt mer kontrast er jeg enige.:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg