Spragleknas Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Fortsetter denne tråden her; En kompis kommer ikke inn i windows da den restarter før den kommer inn.Han vet han har virus, men ikke hvilket... men dette kan da umulig være årsaken? Selv om han velger SAFE mode loader den i et knappt sekund før den slår seg av. Temp og annet HW er under kontroll ... Når han prøver å legge inn XP på ny og velger å ikke formatere får han beskjed om at dette ikke lar seg gjøre enten pga. for lite plass (noe han ikke har) eller ukjent/ feil format (han har NFTS). Er HDen gåen? Endret 24. november 2003 av JEG76 Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Ta en tur innom hjemmesidene til WD og laste diagnoseverktøyet. Aktiver SMART- disk støtte på hovedkortet hvis det har det. Se hva du finner ut da. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Han kommer ikke inn i Windows Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Trenger vel ikke windows for det vel. Finnes en versjon du kan slenge inn på en bootdisk... Halve hensikten med programmet ville jo være borte om du måtte inn i windows for å sjekke om det var harddisken som gjorde at du ikke kom inn i windows Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Sant nok Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Hvis jeg ikke husker feil, så finnes programmet både i windows og ikke-windows- versjon. Hvis man har brukt windows- versjonen, så er vel ikke kommentaren til jeg76 så dum.. Endret 25. november 2003 av CastorFiber Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Det var feil på HDen ja ... WD prg. fant ikke feil ... det gjre MS gode camle CHKDSK.exe (checkdisk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå