Roar Kneppen Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Se under Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Er ikke fugleekspert, men mener dette må være en ringdue. Ser ut til at den har noe å fortelle deg, vet ikke helt hva det skulle være. Fortellende bilde, i den grad man kan benytte dette uttrykket ved fugleportrett. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Pande Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 ..som fugl, så fotograf:-))) Artig fugleportrett, både med og uten farger. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Hva skal vi kalle dette? Due med Kneppen fargeinnstilling ; ) Likte godt formatet du presenterer dette i . mvh Ibn Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Flott i farger synes jeg, selv om jeg ikke er så begeistra for ramma di til slike farger. Jeg vet ikke hvorfor, det sier bare krasj i hodet mitt. Likte godt den freshe grønne vnstresiden. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Fin og fargerik due du viser her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Flott bilde med en saftig fargepalett og en kreativ og fin etterbehandling . Liker best fargeversjonen her . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg