AK47 Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hei, jeg har laget tabell i DreamWeaver og ønsker å fjerne rammene slik at det ikke blir åpninger mellom hver enkelt ramme. Dette ønsker jeg å gjøre i CSS. Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg går fram? Har prøvd å redefinere <tr> og sette none i style under border, men det hjelper ikke. Takker for all hjelp som kan lede meg på rett spor. AK Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 greit. du vet den menyen oppi høyre hjørne hvor du kan velge design. der velger du css styles og new css style. så er det bare å prøve seg fren. hvis du vil se koden etterpå for hva du har gjort så du kan lære deg dette til en annen gang er det bare å åpne css filen.. ekke vanskeligere enn det. er ikke så lurt å gjøre det vanskeligere da.. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 greit. du vet den menyen oppi høyre hjørne hvor du kan velge design. der velger du css styles og new css style. så er det bare å prøve seg fren. hvis du vil se koden etterpå for hva du har gjort så du kan lære deg dette til en annen gang er det bare å åpne css filen.. ekke vanskeligere enn det. er ikke så lurt å gjøre det vanskeligere da.. Takker for svar , men som jeg skrev har jeg allerede prøvd å redefinere, men skulle nok ha skrevet at jeg har prøvd det i CSS - og det nettopp slik du beskriver. Problemet er at jeg ikke får fjernet rammene med CSS, og at det blir mellomrom Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Pass på at du ikke har noe HTML-definert ramme og mellomrom. Så vidt jeg er klar over så er border="1" default, så lemp inn en border="0" i table-taggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå