AnonymDiskusjon Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Skal passe hunden til en venn i sommer en god del. De fleste "vaktene" er på alt fra 4 - 7 timer. Jeg er ekstremt konflikt sky og har ikke lyst å spør om for mye, på en måte føles det nesten som at jeg burde gjøre det gratis siden vi er venner. Det jo en ekstremt lett jobb (bare sitter der å ser på tv og går en eller to 30 -40 minutters turer med hunden), samtidig er det jo nå flere dager midt i uka jeg skal passe bikkja og jeg er student mens han har full jobb. Jeg tenkte i utgangspunktet en 100 lapp , men kanskje det burde være lov å spør om 200? Innspill? Anonymous poster hash: bff36...66b Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Tror du fint kan be om 500 kr eller mere. Hvis du ikke vet du senere kanskje trenger hjelp med noe annet? Hadde jeg hatt hund\katt ville jeg fint bedt deg passe den hvis jeg vet hvem du er. Fortrekker ikke å låne bort dyr til fremmende. Du ser priser andre tar for dette: http://froken-dognanny.no/Fr%C3%B8ken%20DogNanny/Priser.html http://www.lykkelitenhundehotell.com/Priser-og--pningstider.html Så det er vanvitt stiv pris. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Hadde jeg vært vennen din så hadde jeg gitt deg litt uten at du spurte, si en 50-lapp hver gang så du kunne tatt deg en pølse eller noe når du gikk tur Jeg tenker at et par tre hundrelapper ikke er for mye forlangt, men jeg er konfliktsky selv så jeg hadde aldri turt å spørre Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Jeg har passet hunden til en kompis noen kvelder. Da har han betalt take-away-middagen min. Bra ordning. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Jeg pleier å få 750 kr pr kveld jeg passer på hunden til kompisen min. Det er vel en vanlig pris tenker jeg. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Det gode liv: Er du seriøs? 750,- pr kveld, for en "kompis"? 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 (endret) Enten så tilhører han en av de høyere klassene i samfunnet eller så troller han. Edit; Eller kanskje han la på en 0 for mye når han skrev Endret 4. juli 2016 av SlikGårNoDagan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå