Rustymagus Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Kan dette bli det nye store ekstremsportspillet?SNIKTITT: Steep Lenke til kommentar
Zeay Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Dette bringer fram minner fra da jeg satt ilamme søskenbarna mine og spillte TransWorld Snowboarding, vi prøvde å se hvem som klarte å skade charactern mest og hvor mye vi flirt av måten de tryna på Lenke til kommentar
Potet Misbruker Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Dette bringer fram minner fra da jeg satt ilamme søskenbarna mine og spillte TransWorld Snowboarding, vi prøvde å se hvem som klarte å skade charactern mest og hvor mye vi flirt av måten de tryna på Anbefaler Pain på ps3 hvor målet er å skyte en person ut av en kanon og gjøre så mye skade på personen og miljøet Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Har følgt med på "Snow" i ein god stund, og håper på at detta spelet får utviklirane til å jobbe hard Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Har følgt med på "Snow" i ein god stund, og håper på at detta spelet får utviklirane til å jobbe hard De har nok fått en hard konkurrent her. Jeg spilte ikke Snow noe særlig pga. mye bugs og syntes fremgangen i utviklingen var utrolig treg. Spillet er fortsatt i Early Access mange år etter utgivelse. Kanskje verdt å plukke fram igjen? Testet nettopp Closed Alpha til Steep og det fremsto som mye mer polert og ferdig enn det Snow noensinne var. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Kan vel bare si at fullversjonen leverer veldig bra. Får en veldig fin "vinterfølelse". Enhver som glad i å kjøre selv tror jeg vil elske dette spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå