Fotoskrulla Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Sommerjobb Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Du starter med bien og blomsten... Ble pent dette, med fine fargetoner og flott bokeh:-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2016 Du starter med bien og blomsten... Ble pent dette, med fine fargetoner og flott bokeh:-) Starter og starter...det er vel ettersom man ser det. Jeg starter uka med den, men ellers ser jeg at det er mitt bilde nr. 538 her inne! Takk for fin, positiv tilbakemelding. Makrofoto er jo ikke min sterke side akkurat. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Burde vær nok å ta av for Humle Brumle her. Ser ut som han/hun er på rosaball. Det er vel helst en hann for det er vel bare ei dronning hos humlene også? Ingenting å si på skarpheten. Vingen lyser som en "golden nail". Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2016 Burde vær nok å ta av for Humle Brumle her. Ser ut som han/hun er på rosaball. Det er vel helst en hann for det er vel bare ei dronning hos humlene også? Ingenting å si på skarpheten. Vingen lyser som en "golden nail". Roar Ja, her er det mye å gjøre for Humle Brumle og hans likesinnede. Bildet er fra hagen min, der jeg har flere store busker fulle av blomster for tiden, så der er et summende liv skal jeg si deg! Takk så mye for kommentar! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Koselig humle i arbeid. Fint makrobilde. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2016 Koselig humle i arbeid. Fint makrobilde. Mvh Ragnar Thank u Ragnar! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Det er godt å bare la Humla suse på en mandag Ett artig motiv med fin sommerlig koloritt. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Et vakkert og romantisk sommerbilde med alt det rosa:) 1 Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Bare en ting å si her, veldig bra utført. Får en sommer følelse av å se på dette. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Nydelig utført macro av den sommerjobbende humlen . Flott komponert med fin naturlig fargepalett og fint lys samt fin bokeh og skarp humle . Dette ble veldig bra . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2016 Det er godt å bare la Humla suse på en mandag Ett artig motiv med fin sommerlig koloritt. Mvh. Rolf Takk så mye Rolf! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2016 Et vakkert og romantisk sommerbilde med alt det rosa:) Litt jente-bilde dette, rosa blomster og en "bamsete" mann.. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2016 Bare en ting å si her, veldig bra utført. Får en sommer følelse av å se på dette. Takk for hyggelig tilbakemelding Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2016 Nydelig utført macro av den sommerjobbende humlen . Flott komponert med fin naturlig fargepalett og fint lys samt fin bokeh og skarp humle . Dette ble veldig bra . Mvh Alec Det var da voldsomt til go'ord da! Hyggelig at du likte det, for jeg var ganske fornøyd selv også. ...men hadde maaaange forsøk altså! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg