Tasaran Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 (endret) Hei jeg trenger litt hjelp til å avgjøre om jeg skal selge telefonen min til denne kjøperen. Hvis du søker opp navnet, så er det ei Vi-menn pike. Telefonen er uten kvittering, lader eller noe annet i tillegg. Blir litt skeptisk når ei "kjendis" vil kjøpe en slik telefon da ho sikkert har råd til ny Hva tenker dere? Har jeg noe å tape ved å selge ved postoppkrav (annet enn frakt/retur)? Profilbildet på finn hører til dama med dette navnet. Ida Cathrine Hei hei �� er iphonen åpen for alle ab? 2 timer Meg ja det er den 2 timer Ho Supert . Da vil jeg ha den . Er det mulig å sende på post oppkrav? én time Meg Jeg glemte å skrive i annonsen at det er bare telefonen som blir solgt. Kvittering har jeg ikke og laderen er knekt. én time Ho Okei det går fint . Når kan du sende den ? Endret 3. juli 2016 av Tasaran Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Jeg tar ikke stilling til denne personens seriøsitet. Men kan du ikke bruke funksjonen "Kjøp sikkert"? 1 Lenke til kommentar
Tasaran Skrevet 3. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2016 Har hørt mye tull med den funksjonen og ting kan drøye ut i laaaang tid hvis kjøperen er en idiot 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Jeg har brukt funksjonen. Er fornøyd. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Så lenge folk er seriøse er 'kjøp sikkert' en bra funksjon. Svindlere unngår å bruke 'kjøp sikkert' som pesten, og da kan du greit sile dem ut. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Jeg bruker å be om forskudd som dekker postoppkrav-avgiften og retur før jeg sender. Har opplevd en person som kuttet kontakten etter varen var sendt (stor og dyr vare), som resulterte i at det tok 3-4 uker før jeg fikk varen tilbake fra Posten. Det er mange som ikke går med på dette (selv om det er spesifisert i annonsen), men det er egentlig like greit. Det å selge på Finn er tross alt en møkkajobb, og det kan ta litt tid å finne riktig kjøper. Jenter som har vært forsidepiker betyr forøvrig ikke noe, ikke er de kjendiser heller. De to jeg kjenner som har stilt for både Vi Menn, FHM og Omag har mer eller mindre dårlig råd. 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 En av de mest vellykkede kjøpene jeg har gjort på finn har vært fra ei tidligere forsidepike hos Vi-Menn, så trenger ikke være negativt det... Når det er sagt så hadde jeg forsøkt å selge til noen som bor så nærme at de kan komme og hente opp mobilen personlig (gitt at du ikke bor på en så liten plass at det blir vanskelig). Og skal du selge med postoppkrav, så gjør i hvert fall som Woods foreslår. Kjipt å kaste ~250 kroner ut av vinduet + måtte vente i flere uker. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Fra/Til private så er det kun personlig møte og kontant som gjelder (her i gården) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 jeg pleier å selge med førsteprioritet til de som kan hente. Ved sending kun forskuddsbetaling, over bank (ikke finns betalings"garanti"), på kjøpers regning. Lenke til kommentar
C64C Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 (endret) Av dere to, er det kjøper/interessent som virker mest seriøs. Du sier jo "Jeg glemte å skrive i annonsen at det er bare telefonen som blir solgt. Kvittering har jeg ikke og laderen er knekt." Kan tro at telefonen også er i dårlig stand av sånt. Endret 4. juli 2016 av C64C 4 Lenke til kommentar
Tasaran Skrevet 4. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2016 Av dere to, er det kjøper/interessent som virker mest seriøs. Du sier jo "Jeg glemte å skrive i annonsen at det er bare telefonen som blir solgt. Kvittering har jeg ikke og laderen er knekt." Kan tro at telefonen også er i dårlig stand av sånt. Jeg er 100% seriøs. og det var faktisk en forglemmelse. Hadde ikke nevnt det eller endret annonsen hvis jeg var useriøs. Telefonen er i topp stand minus bruksriper på baksiden. Bruker Ipad lader til å lade telefonen, men den er ikke til salgs siden jeg trenger den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå