Kontorpult (Øystein) Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 God kveld! Min trofaste Lumia 640 begynner å halte, og har planer om å bytte den ut ila sommerferien. Men - jeg er totalt blank på hva jeg skal velge. WP har vært mitt ene og alene aktuelle OS'et frem til nå. Nå er jeg dritt lei. Så Android er ønsket, Apple er uaktuelt (og udiskuterbart). Slenger med den fine lista i sticky tråd; Hvor mye skal den brukes? Bruker under snittet lite. Litt nettsurfing på farten, bildetaging og teksting. Men generelt sitter jeg igjen med 50% strøm igjen etter en dag, så batteri er ikke noe stort krav.Skal den spilles på? Nei.Skal den brukes til multimedia? Ja, veldig mye musikk. Lite film.Trenger du minnekortplass? Ja.Har du preferanser når det gjelder merke? Har hatt Samsung før som jeg liker, men åpen for det meste.Skal den brukes som kameramobil? Jepp, tar ekstremt mye bilder!Hvor viktig er batteritid? Midt på treet.Skal den kjøpes fra en spesiell butikk/kjede? Helst Telenor/Djuice Ellers er førsteprioritet skjerm, minimum 5,5". Trenger en klar og fin skjerm med høy oppløsning, da jeg er svaksynt(men bruk generelt er ikke noe problem, dette vil bare lette på bruken). Andre prio er kamera. Budsjett ca. 6-7k, men må ikke bruke så mye Setter pris på tips og hjelp! Litt villedet på markedet, da det er noen år siden sist jeg var på leting i Androidmarkedet På forhånd, takker og bukker! Lenke til kommentar
TheMadzTaco Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Hallais! Ville anbefalt å kjøpe huawei p9. Dekker behovet for alt. Minnekortleser, kanskje det beste kameraet på markedet med 2 linser. Og veldig grei pris (ca5,5k). Har 5,2" skjerm men er en veldig fin skjerm med utrolig god fargegjengivelse. Da jeg jobber som telefonselger kan jeg si at denne er den beste telefonen du kan kjøpe i dag. Galaxy s7 er marginalt bedre men koster mye mer, men hvis kamera er en viktig valgfaktor ville jeg gått for p9 Lenke til kommentar
fflex Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 (endret) Galaxy S7 Edge. Ferdig snakket. http://www.multicom.no/samsung-sm-g935-galaxy-s7-edge/cat-p/c/p10634076 Beste displayet og kamera i markedet, IP-68 rating, støtter SD-kort, hurtiglading, trådløs hurtiglading. Beste overall Android telefonen imo. Kamera 2:40 Endret 3. juli 2016 av fflex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå