soundwall Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Sakset fra Komplett.no: In Win fokuserer på særpreget design og høy kvalitet til forbrukere med sine avanserte kabinetter. In Win bruker kun det beste Japanske stålet på markedet; 8 mm tykt, ÅTTE mm tykt stål??? Må jo bli et syyyykt tungt kabinett??! hehhe http://www.komplett.no/k/k.asp?action=page...bd-2fc73e6cd9de -s Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 De er EMP-sikkre. Njaal Lenke til kommentar
DavidS Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Tipper de mente 0.8. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hadde vært litt fett med et 8mm tykt kabinett i stål Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Da ville jeg døpt datamaskinen: PanzerHelga Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 "In Win bruker kun det beste Japanske stålet på markedet" Det beste Japanske stålet er rett og slett 8mm... Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 jeg også *forstod* jo at de mente 0,8mm da brukte ikke Uma i Kill Bill samuraisverd av beste japansk stål? sikkert 8mm tykkelse på det også heheheheh Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Da ville jeg døpt datamaskinen: PanzerHelga LOL! Tenk å ta med det på lan... Trenger truck også da Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 kan ha med pc i krigen da jo..........tåler panservernraketter.... Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Hehe Hadde vert fett og ha 8mm Endret 18. desember 2003 av tobiass1 Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 kjenner du en blikkenslager....så ordner han det vettu....kan knekke det meste av stål.....men......at di kabbissene er 8 mm det tror jeg ikke er nok 0,8 Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 8mm??? å grønne glitrende tanks.... nesten en cm tykt kabbis.... da blir LAN som med mr.lee: DU kome ike til LAN'et, det ej LAN'et som kome til dæj (motsatt men...) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Ein skikkelig tungvekter det ja, kanskje det er beregnet på ekstrem kjøling av kondensatorer og greier Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Begynn med benkpress da, eller kjøp deg en truck med gaffler som klarer gode tyngder!! Hive dette i baksetet på en bil og da slipper man ikkje å senke bilen bak, litt Lowrider da. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Da ville jeg døpt datamaskinen: PanzerHelga LOL! Tenk å ta med det på lan... Trenger truck også da Må vel ha kran for å få kabinettet opp på bordet, hvis det holder Det hadde vært noe slitt å modde med den tykkelsen. Stakkars den som må drase noe slikt opp (eller ned) mange trapper kommer vel til å dette og få kabinettet over seg for deretter å komme på sykehuset... Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Hmm jeg trodde ikke blikkboksene var så tykke. For du vet jo at de lager stålet sitt av retunerte blikkbokser som vi samler inn, og det lager de biler å kabinetter av Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 tenk lan da........ vist man leier livvakter....... da går det greit,,,,,, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå