Pande Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 A touch of red... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Her blir'e V2 da det er tre valører av rødt. Bilen og rødtoppen avviker liksom fra hverandre litt mye. Men så kommer burgundersyklisten med sko som matcher bilen og da blir'e fullbragt som han sa mesteren på korset - uten sammenlikning forøvrig. Roar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Var litt fristet til å ta det hele inn i et kvadratisk format. Bevegelsen er ikke helt fryst og det tror jeg også er en god ide her. mvh Ibn Lenke til kommentar
Pande Skrevet 4. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2016 Takker Kneppen og Ingvald for kommentar og innspill. Hadde en ide, og kort arbeidstid her. Var i tvil på om jeg skulle fryse bevegelse eller skarp bakgrunn, så da ble det skarp bakgrunn. Får nok ikke en ny sjanse..... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Stilig både med snurten av Audien, skarp bakgrunn og ørlite uskarphet i på syklist og raskt gående dame. Kneppen foretrekker V2 mens jeg velger meg V1, som det reneste bildet. Både godt sett og ikke minst fotografert. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg